Basic-Fit
Bekijk alle reviews over Basic-Fit

Basic-Fit

Review over Basic-Fit van een medewerker

Grosse Entreprise

René Moss est un Gérant qui a commencer professeur de tennis et qui a emmener son groupe au succès qu'on lui connait aujourd'hui.Rien a reprocher au management un bon exemple de grosse société bien mener !

Pluspunten

esprit d'entreprise

Minpunten

clients issu d'un niveau de vie assez bas souvent peu de considération de notre travail

Leuke werk omgeving met te hoge werkdruk

Je bent de hele dag aan het schoonmaken. Als je niet goed je werk doet wordt dit op een niet fijne manier gecommuniceerd.

Officiële reactie van Basic-Fit

7 juni 2022
Bedankt voor je review. Ik betreur het enorm dat jij niet zo enthousiast bent over jouw tijd bij Basic-Fit. Wij waarderen jouw beoordeling enorm en zullen jouw ervaringen zeker intern delen, zodat we ons kunnen blijven verbeteren.

Bedrijfscultuur niet prettig. Geen pensioen en minimumloon voor heel hard werken en onveilig werk.

Na 1 jaar gewerkt te hebben bij Basic Fit heb ik eens wat kritische vragen gesteld over heel veel zaken binnen BasicFit.Kort daarna werd mijn contract niet verlengd terwijl ik net aan 2 grote projecten was gezet. Ik weet niet of het door mijn kritische vragen kwam of door mijn aangekondigde zwangerschap....

Officiële reactie van Basic-Fit

7 juni 2022
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet zo'n positieve ervaring hebt gehad bij het werken voor Basic-Fit. We zullen dit zeker intern bespreken. Ik wens je wel veel succes met je volgende uitdaging.

Fijne werkomgeving.

Basic-Fit is een super leuk bedrijf om voor te werken. Veel vrijheid.... maar je moet daar wel mee weten om te gaan. Plan je de inhoud van je dienst goed is het een relaxte setting.

Pluspunten

Veel vrijheid van invulling van je dienst.

Minpunten

Ik kan ze niet noemen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Basic-Fit
  • Grosse Entreprise