Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

Grosse Entreprise

12 april 2021
René Moss est un Gérant qui a commencer professeur de tennis et qui a emmener son groupe au succès qu'on lui connait aujourd'hui.Rien a reprocher au management un bon exemple de grosse société bien mener !
Pluspunten
esprit d'entreprise
Minpunten
clients issu d'un niveau de vie assez bas souvent peu de considération de notre travail
12 april 2021
...... (voormalige medewerker) - Hoofddorp
Fijn bedrijf om voor te werken, goede sfeer. Jammer genoeg geen doorgroeimogelijkheden
4 mei 2021
Dank je wel voor je reactie! Succes bij je volgende uitdaging, đź’Ş
1 maart 2021
Clustermanager (huidige medewerker) - Midden-Nederland
Basic-Fit ervaar ik als een hele fijne werkgever die oog heeft voor zijn/haar medewerkers. Een leuke werksfeer vinden we belangrijk en de organisatie staat open voor feedback vanuit alle lagen. Er is veel ruimte voor doorgroei en dit wordt gestimuleerd door leidinggevenden.Er is aandacht voor de werk- en privebalans en hier wordt in meegedacht.Het werk als leidinggevende bij Basic-Fit is erg divers en als je ideeën uit die toepasbaar zijn worden ze zeker opgepikt.
Pluspunten
Informele sfeer
Minpunten
nvt
2 maart 2021
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. 💪🧡
15 februari 2021
HR (huidige medewerker) - Hoofddorp
Leuke afdeling waar we hard werken en de sfeer gezellig is. Onze cultuur is informeel, waar eigen input wordt gewaardeerd en naar wordt geluisterd. We dragen allemaal bij aan de Orange Family!
Pluspunten
Het gezamenlijke "oranje" gevoel
1 maart 2021
Bedankt voor je leuke review, super te vernemen dat je het zo naar je zin hebt bij Basic-Fit! 🧡