Basic-Fit
Bekijk alle reviews over Basic-Fit

Basic-Fit

Review over Basic-Fit van een medewerker

Gezellige werkomgeving, veel geleerd

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Het is een groot bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Mijn werkzaamheden kunt u terug lezen in mijn cv.

- Samenvatting werken bij Basic-Fit

Basic-Fit werken als medewerker of leidinggevende:Ik werk op dit moment als clubmanager bij Basic-Fit, begonnen als oproepkracht en na een aantal jaren kunnen doorstromen naar een leidinggevende functie. Basic-Fit biedt kansen in je carrière doorgroeimogelijkheden, je kan je jezelf ontwikkelen mits je dit zelf wel aangeeft. Pluspunten van het bedrijf: - Doorgroei mogelijkheden.- Sociale netwerk opbouwen.- Op persoonlijk vlak kunnen verbeteren.- Je bent het gezicht van de club.- je bent een team op de werkvloer, dit kan je helemaal zelf indelen.- minpunten- Je werkt vaak alleen.- Stukje salaris kan beter, wil jij op persoonlijk vlak willen verbeteren en je wilt een opstapje gebruiken dan is dit de ideale baan.

Zelfde functieZelfde locatie

Leuke sfeer in een sportieve omgeving

Een warm management, waar ik de mogelijkheid heb gekregen om ervaring op te doen als clubmanager. Ik ben hier verantwoordelijk voor de club en zorg dus dat alles goed verloopt voor het personeel en de leden van de club. Het schoonmaken in mijn functie vind ik minder leuk, maar het contact met de leden en de vrijheid maakt een hoop goed. de secundaire arbeidsvoorwaarden zouden beter kunnen.

Pluspunten

vrijheid

Minpunten

schoonmaken

Fijne werkomgeving.

Basic-Fit is een super leuk bedrijf om voor te werken. Veel vrijheid.... maar je moet daar wel mee weten om te gaan. Plan je de inhoud van je dienst goed is het een relaxte setting.

Pluspunten

Veel vrijheid van invulling van je dienst.

Minpunten

Ik kan ze niet noemen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Basic-Fit met

Meer informatie over Basic-Fit in populaire locaties

• Basic-Fit
  • Gezellige werkomgeving, veel geleerd