Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

Gezellig!

31 juli 2015
Ik omschrijf Basic-Fit als een leuke en vooral gezellig werk omgeving. Als je de leden kent is het erg leuk en gezellig! Met iedereen een babbeltje houden dat is allemaal geen probleem. De ene teamleider is strenger als de ander. Ik heb hele leuke tijd gehad bij dit bedrijf. Wat ook erg handig is van zo een groot en bekend bedrijf.. Er zijn zoveel filialen dat je overal kan en mag invallen. Je kan zelf overplaatsing krijgen mocht je naar de andere kant van Holland verhuizen. Er worden jaarlijks feesten georganiseerd voor alle werknemers en dit word groot gedaan! Het enige wat ik vervelend vond van dit werk is dat je alles zelf moet schoonmaken. Ook de zware spullen dien je alleen te tillen en op hun plek te leggen. Verder sta je op de meeste filialen alleen en ben je dus niet aan het werk met een collega. Soms is dit wel leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen.
Pluspunten
Gratis sporten en adds, werken in andere omgeving, leuke team!
Minpunten
Je bent zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak werkzaamheden
18 september 2020
Gastvrouw/receptioniste (voormalige medewerker) - Enschede
Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.
18 augustus 2020
Gastvrouw (voormalige medewerker) - Maastricht
Had nog nooit in een sportschool gewerkt maar wilde het zeker een kans geven. Maar ik weet dat ik het nooit meer ga doen. Collega's waren leuk alleen de teamleider toen was heel erg op zichzelf gericht en als je ergens mee zat en dit wou bespreken werd dat nooit gedaan. Heel jammer.
Minpunten
je staat er soms alleen voor
16 december 2019
Manager compliance service (voormalige medewerker) - Amsterdam
Je ne recommande à personne de travailler pour cette société si vous avez de l'empathie, le sens de la justesse ou si vous êtes un minimum professionnel.
Pluspunten
CE