Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

gezellig werkomgeving

27 februari 2017
Het is een leuk baan. Ik kan goed omgaan met medewerken. ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Alleen de werk omgeving is niet schoon hoe ze het zeggen.
11 februari 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Fitness instructeur (voormalige medewerker) - Den Haag
leuke periode gehad. veel geleerd. veel mogelijkheden om door te groeien
11 februari 2014
Fitnes instructeur/ gast heer (voormalige medewerker) - hoofddorp
Een typische dag bij basicfit begint bij het overnemen van de dienst, een kwartier van tevoren aanwezig zijn en dan doe je de overname... In feite heb ik niet veel geleerd bij basicfit omdat het werk voor zich sprak en het makkelijk te doen was. De collega's waren zoals bij alle bedrijven, je hebt er een paar leuke bij zitten en een paar minder leuke maar aan het einde van de dag gaat het om het resultaat dat je moet en wil behalen, behalve een soms iets wat nare sfeer waren er geen moeilijke aspecten aan deze baan en is het eigenlijk de ideale baan maar geen uitdagingen dat was wel jammer, ik vind het namelijk geweldig om tussen de klanten te zijn en instructies te geven klanten te helpen met knel punten en piek periodes in hun sport en daar zijn ze bij basicfit heel erg gelimiteerd in je mag maar zoveel tot zo ver. Het leukste va de baan is dat ik me sowieso thuis voel in een sportschool ik ben dan net een kind in een snoepwinkel en uiteraard de mensen die je leert kennen met hun streven en hun doelen die ze willen halen waar ze graag jou hulp bij willen.
19 augustus 2019
Teamleider (voormalige medewerker) - Den Haag
Slechtste werkgever waar ik voor heb gewerkt! Je zou denken dat alles goed geregeld is bij zo’n groot bedrijf. Maar intern is alles een zooitje. Worden veel fouten gemaakt door het hoofdkantoor en management. Op de club ben jij hier de dupe van. Het is een bedrijf wat niet om hun werknemers geeft, enkel om winst. Meerdere mensen zijn hier weggegaan met een Burn out. Is je team niet compleet? Dan werk je zelf gewoon 60 uur of meer. De 1 word geweigerd door zijn tattoo’s terwijl er Teamleiders zijn die vol zitten met tattoo’s, piercings etc. Ik raad het andere af om bij Basic Fit te solliciteren, just don’t. 😉