Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

gezellig werkomgeving

11 september 2019
By BF is more important quantity than quality. They are helpful and it has a gym. people are nice.
Pluspunten
gym, friendly people
Minpunten
via uitzendbureau, cero contract, 2x10min breaks only
11 januari 2018
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Hoofddorp
Enkele maanden gewerkt op het hoofdkantoor in Hoofddorp, wat ik heb ervaren als vreselijk. Er hangt een hele vervelende sfeer in het callcenter; veel draait om de gunfactor bij de teamleiders. Als je dus niet het lievertje bent van de teamleider, kun je doorgroeien wel vergeten. Ook onderling veel geroddel op de werkvloer over collega's. Geen pensioenopbouw als agents, terwijl de teamleiders en andere werknemers in het bedrijf daar wel recht op hebben.
Pluspunten
Sportschool op kantoor
Minpunten
Slechte sfeer
1 maart 2021
Clustermanager (huidige medewerker) - Midden-Nederland
Basic-Fit ervaar ik als een hele fijne werkgever die oog heeft voor zijn/haar medewerkers. Een leuke werksfeer vinden we belangrijk en de organisatie staat open voor feedback vanuit alle lagen. Er is veel ruimte voor doorgroei en dit wordt gestimuleerd door leidinggevenden.Er is aandacht voor de werk- en privebalans en hier wordt in meegedacht.Het werk als leidinggevende bij Basic-Fit is erg divers en als je ideeën uit die toepasbaar zijn worden ze zeker opgepikt.
Pluspunten
Informele sfeer
Minpunten
nvt
Officiële reactie van Basic-Fit
2 maart 2021
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. 💪🧡
15 februari 2021
HR (huidige medewerker) - Hoofddorp
Leuke afdeling waar we hard werken en de sfeer gezellig is. Onze cultuur is informeel, waar eigen input wordt gewaardeerd en naar wordt geluisterd. We dragen allemaal bij aan de Orange Family!
Pluspunten
Het gezamenlijke "oranje" gevoel
Officiële reactie van Basic-Fit
1 maart 2021
Bedankt voor je leuke review, super te vernemen dat je het zo naar je zin hebt bij Basic-Fit! 🧡