Basic-Fit
Bekijk alle reviews over Basic-Fit

Basic-Fit

Review over Basic-Fit van een medewerker

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om voor te werken, goede sfeer. Jammer genoeg geen doorgroeimogelijkheden

Officiële reactie van Basic-Fit

4 mei 2021
Dank je wel voor je reactie! Succes bij je volgende uitdaging, 💪

- Samenvatting werken bij Basic-Fit

Basic-Fit werken als medewerker of leidinggevende:Ik werk op dit moment als clubmanager bij Basic-Fit, begonnen als oproepkracht en na een aantal jaren kunnen doorstromen naar een leidinggevende functie. Basic-Fit biedt kansen in je carrière doorgroeimogelijkheden, je kan je jezelf ontwikkelen mits je dit zelf wel aangeeft. Pluspunten van het bedrijf: - Doorgroei mogelijkheden.- Sociale netwerk opbouwen.- Op persoonlijk vlak kunnen verbeteren.- Je bent het gezicht van de club.- je bent een team op de werkvloer, dit kan je helemaal zelf indelen.- minpunten- Je werkt vaak alleen.- Stukje salaris kan beter, wil jij op persoonlijk vlak willen verbeteren en je wilt een opstapje gebruiken dan is dit de ideale baan.

Minpunten

Wat een diep driest bedrijf!

Ik ben hier maar enkele dagen werkzaam geweest ( tot net 5 weken terug) in dit trieste zooitje als Klanten Service Medewerkster op Hoofdkantoor HoofddorpMaar ik heb nog nooit z'n slechte sollicitatiegesprek gehad!alles liep door elkaar, ik ik wachtte al 2 maanden om EINDELIJK te kunnen beginnen doordat ''mevrouw de Recuiter'' op vakantie was!Mijn sollicitatie liep in de soep door HUN systeem dat een fout melding gaf en mijn sollicitatie werd weer verplaatst naar een maand..Daarna had ik een contract getekend via de website die WEER NIET functioneerde!?Eindelijk, de training van BFF dames die TOTAAL GEEN interesse ALS passie toonden voor hun functie als coaches!Krijg je les via de BEAMER die een contrast hoogte had van min. 90% waardoor je niks kon zien, en dat ze het maar raar vinden dat alle cursisten aan het einde van de dag met zware hoofdpijn naar huis gingen.oh ja! over het ''thuis werken,''Ik wilde wegens mijn vrouw 80% gaan thuis werken, zo dat we elkaar vaker konden zien.Dat was ook volledig het plan volgens de recriuter.nou FORGET IT! GEEN THUISWERKEN.De communicatie was dusdanig slecht, iedereen heeft de handjes in de lucht en weet niet wat er afgesproken is en waarom mensen überhaupt worden aangenomen.Wanneer je om hulp vroeg kwam dat met een diepe zucht van de dames, of het was van ''Ja, zet maar in de wacht, we kijken straks wel'' waarvan je uiteindelijk nooit hulp kreeg en het lid de dupe!En dan je vervolgens met de pauzes mensen lekker afsnauwen en niet eens even GOEDE MORGEN KAN ZEGGEN tegen je NIEUWE COLLEGA?! Maar wel lekker lopen -

Pluspunten

De gratis Cup-A-Soup in de kantine en het loon

Minpunten

De goede begeleiding (waar ik nog steeds op wacht!) eerlijkheid, het bedrijf zelf ÉN communicatie

Officiële reactie van Basic-Fit

30 november 2021
Bedankt voor je review. Wat jammer te horen dat je jouw ervaring met Basic-Fit als werkgever niet als positief ervaart. Mede door jouw beoordeling kunnen wij ons blijven verbeteren.

Fijn bedrijf met veel kansen en groei

Sterke groeiende organisatie, waar je veel impact kunt maken. Diverse afdelingen en op de clubs altijd genoeg te doen. Sterke missie en het is fijn om mee te helpen met de missie om iedereen een beetje fitter te maken.

Pluspunten

Impact maken samen binnen een groeiend bedrijf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Basic-Fit
  • Fijn bedrijf