Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

29 april 2016
17 januari 2019
Clubmanager/ Teamleidster (huidige medewerker) - Eindhoven
Een warm management, waar ik de mogelijkheid heb gekregen om ervaring op te doen als clubmanager. Ik ben hier verantwoordelijk voor de club en zorg dus dat alles goed verloopt voor het personeel en de leden van de club. Het schoonmaken in mijn functie vind ik minder leuk, maar het contact met de leden en de vrijheid maakt een hoop goed. de secundaire arbeidsvoorwaarden zouden beter kunnen.
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
schoonmaken
5 januari 2016
Clubmanager (voormalige medewerker) - Eindhoven
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Het is een groot bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Mijn werkzaamheden kunt u terug lezen in mijn cv.
24 februari 2013
Sh'Bam Instructor (groeples dans-workout) (huidige medewerker) - Basic-Fit Delft
Echt een Gezellige werkomgeving!!!!!Manager is flexibel met nieuwe ideeen.Werken met mensen (leden en collega) is leuk en natuurlijk dansen ook.
Pluspunten
gratis locker, gratis sporten over heel nederland als personeel!
  1. De eerste jaren met veel plezier gewerkt, daarna is de werksfeer sterk achteruitgegaan.