Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

Commerciele , dynamische en sales-gerichte werkomgeving

30 oktober 2017
Bij Basic-Fit NL heb ik geleerd om zowel fitness instructies te geven als een gastheer te zijn. Van instructies geven tot membership sales maken. Alles zat in mijn taken pakket.
16 december 2019
Manager compliance service (voormalige medewerker) - Amsterdam
Je ne recommande à personne de travailler pour cette société si vous avez de l'empathie, le sens de la justesse ou si vous êtes un minimum professionnel.
Pluspunten
CE
22 maart 2017
CUSTOMER SERVICE (The Netherlands) (voormalige medewerker) - Amsterdam
Friendly environment to work, open space desks, travellers as colleagues and young managers, made this hard task as costumer service much easier to get by
Pluspunten
friendly colleagues
Minpunten
costumers
31 juli 2015
Gastvrouw (huidige medewerker) - Amsterdam, NH
Ik omschrijf Basic-Fit als een leuke en vooral gezellig werk omgeving. Als je de leden kent is het erg leuk en gezellig! Met iedereen een babbeltje houden dat is allemaal geen probleem. De ene teamleider is strenger als de ander. Ik heb hele leuke tijd gehad bij dit bedrijf. Wat ook erg handig is van zo een groot en bekend bedrijf.. Er zijn zoveel filialen dat je overal kan en mag invallen. Je kan zelf overplaatsing krijgen mocht je naar de andere kant van Holland verhuizen. Er worden jaarlijks feesten georganiseerd voor alle werknemers en dit word groot gedaan! Het enige wat ik vervelend vond van dit werk is dat je alles zelf moet schoonmaken. Ook de zware spullen dien je alleen te tillen en op hun plek te leggen. Verder sta je op de meeste filialen alleen en ben je dus niet aan het werk met een collega. Soms is dit wel leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen.
Pluspunten
Gratis sporten en adds, werken in andere omgeving, leuke team!
Minpunten
Je bent zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak werkzaamheden
  1. Commerciele , dynamische en sales-gerichte werkomgeving