Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

Afrader, tenzij je uitgebuit wil worden!

3 september 2014
Te lange diensten, vaak roosterwijzigingen, splitdiensten, laag salaris, geen collegas ( je werkt alleen ), onveilige werksituatie, nadruk ligt op poetsen en klachten aanhoren en wanbetalers aanspreken.
Pluspunten
Leuke leden en gratis cup a soup
Minpunten
Alles wat hierboven staat.
28 januari 2020
Gastheer (voormalige medewerker) - Alphen aan den Rijn
Ik, Max van Ekris heeft gewerkt bij Basic-Fit Alphen aan den Rijn als Gastheer. Ik vindt persoonlijk dat het werken op deze locatie onverantwoord is aangezien je bijna altijd alleen staat in een te groot pand. Er zullen ongetwijfeld situaties zijn waarbij je niet per direct kan ingrijpen en er wordt te veel van je verwacht wat de schoonmaak betreft. Het is onmogelijk om alle leden een warm welkom te geven terwijl je 2 verdiepingen hoger aan het schoonmaken ben. Ook is het zo dat als ik bezig ben met deze schoonmaak taken dat er continue op de bel gedrukt wordt en niet mijn schoonmaak taken volledig kan afmaken omdat ik ook een optimale service moet bieden aan de leden. Er wordt ook nog eens gekeken naar hoeveel sales je hebt behaald als medewerker ( individueel ) en als je die niet behaald zal je hier zeker weten problemen mee krijgen. Ook heb ik met spoed op andere locaties gewerkt en daar declaraties over ingediend, hier heb ik uiteindelijk geen/weinig begeleiding bij gekregen en kan nu fluiten naar mijn 46 euro reiskosten. Mijn contract is niet verlengd voor een onbekende reden, ze hebben me uiteindelijk een onpersoonlijke brief gestuurd waarin stond dat ik op mijn laatste dienst mijn werkkleding kon inleveren. Ik wil hierbij aan iedereen meegeven dat het een onverantwoorde club is die aan verandering toe is. Wat mijn collega's betreft: Ik kon goed met ze overweg maar zag ze (bijna) nooit aangezien ik altijd alleen stond. Het enige wat mijn werk leuk maakte waren de leden waar ik zo goed mee overweg kon.
2 juli 2018
Gastheer (voormalige medewerker) - Rotterdam
Tijdens mijn studieperiode heb ik bij Basic-Fit gewerkt. Het is een leuk bedrijf waar je veel kan leren, voornamelijk in de sales. De gezellige werksfeer, de leuke leden en de sportieve omgeving maken het werk leuk om te doen!
Pluspunten
Gezelligheid
17 januari 2019
Clubmanager/ Teamleidster (huidige medewerker) - Eindhoven
Een warm management, waar ik de mogelijkheid heb gekregen om ervaring op te doen als clubmanager. Ik ben hier verantwoordelijk voor de club en zorg dus dat alles goed verloopt voor het personeel en de leden van de club. Het schoonmaken in mijn functie vind ik minder leuk, maar het contact met de leden en de vrijheid maakt een hoop goed. de secundaire arbeidsvoorwaarden zouden beter kunnen.
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
schoonmaken
  1. Afrader, tenzij je uitgebuit wil worden!