Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

2 jaar gezellig gewerkt.

27 februari 2016
dit is een baan die je zo leuk kan maken als je zelf wilt. je krijgt heel veel vrijheid in je werkdag en omdat je zelfstandig werkt kan je je eigen planning maken. dit is heerlijk omdat je dus je eigen tempo kan bepalen op een dag. je hebt alle vrijheid om af en toe een praatje te maken met de leden en daarna kan je gewoon weer verder met je werk. het werk is niet moeilijk en zodra je het programma een beetje kent kan je al heel snel alle vragen va mensen beantwoorden. minder leuk aan deze baan is dat het grotendeels bestaat uit schoonmaken en de troep van andere mensen opruimen. je krijgt soms nare of asociale mensen aan de balie die JIJ moet kalmeren en helpen. je werkt bijna altijd alleen dus als je vragen hebt of er gaat iets mis moet je maar hopen dat je teamleider de telefoon opneemt. communicatie is niet erg goed in deze keten, als er schoonmaakspullen o.i.d. worden besteld duurt het erg lang voor het aankomt en als er iets stuk is duur het heel erg lang voor het gemaakt word.
Pluspunten
Je krijgt een werknemers pas en mag gratis sporten.
Minpunten
Laag salaris en geen kansen om te groeien in het bedrijf.
18 september 2020
Gastvrouw/receptioniste (voormalige medewerker) - Enschede
Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.
18 augustus 2020
Gastvrouw (voormalige medewerker) - Maastricht
Had nog nooit in een sportschool gewerkt maar wilde het zeker een kans geven. Maar ik weet dat ik het nooit meer ga doen. Collega's waren leuk alleen de teamleider toen was heel erg op zichzelf gericht en als je ergens mee zat en dit wou bespreken werd dat nooit gedaan. Heel jammer.
Minpunten
je staat er soms alleen voor
10 juli 2020
Gastvrouw. Schoonmaken, informatie geven en HDL-taken (voormalige medewerker) - Alexandrium
Ik werk graag bij basic fit. het was een geweldige ervaring