Basic-Fit

Basic-Fit Reviews

79 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 243 reviews

- Samenvatting werken bij Basic-Fit

Uitgelichte review

Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Basic-Fit werken als medewerker of leidinggevende:Ik werk op dit moment als clubmanager bij Basic-Fit, begonnen als oproepkracht en na een aantal jaren kunnen doorstromen naar een leidinggevende functie. Basic-Fit biedt kansen in je carrière doorgroeimogelijkheden, je kan je jezelf ontwikkelen mits je dit zelf wel aangeeft. Pluspunten van het bedrijf: - Doorgroei mogelijkheden.- Sociale netwerk opbouwen.- Op persoonlijk vlak kunnen verbeteren.- Je bent het gezicht van de club.- je bent een team op de werkvloer, dit kan je helemaal zelf indelen.- minpunten- Je werkt vaak alleen.- Stukje salaris kan beter, wil jij op persoonlijk vlak willen verbeteren en je wilt een opstapje gebruiken dan is dit de ideale baan.

Minpunten

Bedrijfscultuur niet prettig. Geen pensioen en minimumloon voor heel hard werken en onveilig werk.

Na 1 jaar gewerkt te hebben bij Basic Fit heb ik eens wat kritische vragen gesteld over heel veel zaken binnen BasicFit.Kort daarna werd mijn contract niet verlengd terwijl ik net aan 2 grote projecten was gezet. Ik weet niet of het door mijn kritische vragen kwam of door mijn aangekondigde zwangerschap....

Fijne werkomgeving.

Basic-Fit is een super leuk bedrijf om voor te werken. Veel vrijheid.... maar je moet daar wel mee weten om te gaan. Plan je de inhoud van je dienst goed is het een relaxte setting.

Pluspunten

Veel vrijheid van invulling van je dienst.

Minpunten

Ik kan ze niet noemen.

Veel werkdruk en slechte werk/privé balans. Niet waard voor de hoeveelheid salaris dat je krijgt

Ik ben erg dankbaar dat Basic Fit mij een baan aanbood tijdens corona, maar ik ben niet tevreden over mijn ervaring bij deze organisatie. Erg jammer want ze hebben veel potentie om uit te groeien tot iets moois.Er worden geen realistische eisen gesteld (beschikbaarheid, flexibiliteit, ziekte). Ze noemen het dat je je flexibel dient op te stellen, maar ze verwachten dat je 24/7 bezig bent met de sportschool en geen leven ernaast hebt. Je wordt overladen met klachten van leden, die eigenlijk horen bij de klantenservice maar die zijn niet te bereiken (ook niet voor medewerkers!). Ze zouden er erg goed aan doen om hun organogram even onder de loep te nemen en de functies naar behoren in te vullen. Het kan namelijk echt niet dat je als teamleider een hele sportschool staat te runnen voor nog geen €13 per uur bruto. Het werk is helaas niet met plezier vol te houden op deze manier. Gelukkig heb ik met leuke collega’s mogen werken, waardoor het werk wat dragelijker was.

Pluspunten

Vaak leuke collega’s, leuke gesprekken voeren met leden

Minpunten

Slecht salaris, geen goede balans tussen werk/privé, waardering wordt niet snel getoond, hoge werkdruk

3 februari 2022
Bedankt voor je eerlijke review! Wat jammer dat jouw werkervaring bij Basic-Fit niet zo positief is verlopen. Wij waarderen jouw beoordeling enorm en zullen jouw ervaringen zeker intern delen.

Alles draait om sales

Ik zou niet solliciteren bij Basic-Fit als je geen sales talent bent. Er wordt niks in de vacatures voor gastvrouw/heer gezegd over 'Yanga', maar dat is eigenlijk je hele werk. Het draait enkel om sales maken en hun sportwater aansmeren bij leden, als je dit niet kan dan word je ontslagen/kan je beter niet eens solliciteren. Verder ben je schoonmaakster en politie-agent bij de poort. Ze doen dit overigens heel slim door er niks over te zeggen in vacatures/sollicitaties omdat veel mensen (die bij een SPORTSCHOOL solliciteren) natuurlijk geen zin hebben in het dagelijkse gezeur over sales; maar wees maar voorbereid. Oh en provisie voor de hoog verwachte sales doen ze ook niet aan.

Pluspunten

De leden

Minpunten

Te laag salaris, te hoge druk over sales (waar je overigens geen provisie voor krijgt)

15 december 2021
Bedankt voor je review. Ik betreur het enorm dat jij niet zo enthousiast bent over jouw tijd bij Basic-Fit. In onze vacaturetekst benoemen wij dat je onze producten ook zal moeten verkopen (waaronder Yanga), maar ik begrijp dat het niet helemaal duidelijk aan jou is gemaakt. Ik wens je heel veel succes met je volgende uitdaging.

Waardeloze werkgever

Ben je liever lui dan moe, solliciteer dan direct! Meeste collega's zaten hele dagen op kantoor uit hun neus te vreten. Dit alles had geen consequenties. Heb je hier commentaar op, dan pas je niet in het team. Geen pensioen opbouw.

Pluspunten

Gratis sporten.

Minpunten

Geen pensioen opbouw laag salaris.

30 november 2021
Bedankt voor je review. Ik vind het spijtig te vernemen dat jouw werkervaring bij Basic-Fit niet zo positief is verlopen. Wij waarderen jouw beoordeling enorm en zullen jouw ervaringen zeker intern delen.

Wat een diep driest bedrijf!

Ik ben hier maar enkele dagen werkzaam geweest ( tot net 5 weken terug) in dit trieste zooitje als Klanten Service Medewerkster op Hoofdkantoor HoofddorpMaar ik heb nog nooit z'n slechte sollicitatiegesprek gehad!alles liep door elkaar, ik ik wachtte al 2 maanden om EINDELIJK te kunnen beginnen doordat ''mevrouw de Recuiter'' op vakantie was!Mijn sollicitatie liep in de soep door HUN systeem dat een fout melding gaf en mijn sollicitatie werd weer verplaatst naar een maand..Daarna had ik een contract getekend via de website die WEER NIET functioneerde!?Eindelijk, de training van BFF dames die TOTAAL GEEN interesse ALS passie toonden voor hun functie als coaches!Krijg je les via de BEAMER die een contrast hoogte had van min. 90% waardoor je niks kon zien, en dat ze het maar raar vinden dat alle cursisten aan het einde van de dag met zware hoofdpijn naar huis gingen.oh ja! over het ''thuis werken,''Ik wilde wegens mijn vrouw 80% gaan thuis werken, zo dat we elkaar vaker konden zien.Dat was ook volledig het plan volgens de recriuter.nou FORGET IT! GEEN THUISWERKEN.De communicatie was dusdanig slecht, iedereen heeft de handjes in de lucht en weet niet wat er afgesproken is en waarom mensen überhaupt worden aangenomen.Wanneer je om hulp vroeg kwam dat met een diepe zucht van de dames, of het was van ''Ja, zet maar in de wacht, we kijken straks wel'' waarvan je uiteindelijk nooit hulp kreeg en het lid de dupe!En dan je vervolgens met de pauzes mensen lekker afsnauwen en niet eens even GOEDE MORGEN KAN ZEGGEN tegen je NIEUWE COLLEGA?! Maar wel lekker lopen -

Pluspunten

De gratis Cup-A-Soup in de kantine en het loon

Minpunten

De goede begeleiding (waar ik nog steeds op wacht!) eerlijkheid, het bedrijf zelf ÉN communicatie

30 november 2021
Bedankt voor je review. Wat jammer te horen dat je jouw ervaring met Basic-Fit als werkgever niet als positief ervaart. Mede door jouw beoordeling kunnen wij ons blijven verbeteren.

Je bent schoonmaker

Je bent schoonmaker, werksfeer is niet veilig. Je word zwaar onderbetaald.

30 november 2021

Fijn bedrijf met veel kansen en groei

Sterke groeiende organisatie, waar je veel impact kunt maken. Diverse afdelingen en op de clubs altijd genoeg te doen. Sterke missie en het is fijn om mee te helpen met de missie om iedereen een beetje fitter te maken.

Pluspunten

Impact maken samen binnen een groeiend bedrijf

Thuisgevoel

Met een leuk team gaan we er elke dag tegenaan. Iedereen helpt elkaar. De Engelse taal leer je bijna vanzelf. Na het werken kun je naar de Club waardoor je algehele fitheid op peil blijft. Na het sporten nog een vitaminewater of shake en je dag is voldaan en compleet. Deze baan geeft me voldoening en energie.

Pluspunten

Gezellige kantine

Minpunten

Nog niet ondekt

21 juni 2021
Dank je wel voor je leuke en enthousiaste review 🧡 Wat een top team💪

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om voor te werken, goede sfeer. Jammer genoeg geen doorgroeimogelijkheden

4 mei 2021
Dank je wel voor je reactie! Succes bij je volgende uitdaging, 💪

Grosse Entreprise

René Moss est un Gérant qui a commencer professeur de tennis et qui a emmener son groupe au succès qu'on lui connait aujourd'hui.Rien a reprocher au management un bon exemple de grosse société bien mener !

Pluspunten

esprit d'entreprise

Minpunten

clients issu d'un niveau de vie assez bas souvent peu de considération de notre travail

Fijne werkgever, leuke informele sfeer met ruime voor doorgroei

Basic-Fit ervaar ik als een hele fijne werkgever die oog heeft voor zijn/haar medewerkers. Een leuke werksfeer vinden we belangrijk en de organisatie staat open voor feedback vanuit alle lagen. Er is veel ruimte voor doorgroei en dit wordt gestimuleerd door leidinggevenden.Er is aandacht voor de werk- en privebalans en hier wordt in meegedacht.Het werk als leidinggevende bij Basic-Fit is erg divers en als je ideeën uit die toepasbaar zijn worden ze zeker opgepikt.

Pluspunten

Informele sfeer

Minpunten

nvt

2 maart 2021
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. 💪🧡

Gezellig werkzaam in productief team

Leuke afdeling waar we hard werken en de sfeer gezellig is. Onze cultuur is informeel, waar eigen input wordt gewaardeerd en naar wordt geluisterd. We dragen allemaal bij aan de Orange Family!

Pluspunten

Het gezamenlijke "oranje" gevoel

1 maart 2021
Bedankt voor je leuke review, super te vernemen dat je het zo naar je zin hebt bij Basic-Fit! 🧡

Productive en plezier

Ik heb ik geleerd tot nu toe als ik positief blijf, zullen ze om me heen hetzelfde zijn of zelfs voelen.En hard werken loont

Slecht betaald/ slechte werksfeer

Als schoonmaakster zeer slecht betaald ten opzichte van een gastvrouw. Hetzelfde geld maar voor een stuk zwaarder werken. Als gastvrouw zit je meestal bij de balie te hangen. Terwijl zij ook moeten schoonmaken. Dus erg scheef in dit bedrijf bah. Slecht betaald en geen pensioen.

Pluspunten

Klantcontact met sommige leden

Minpunten

Salaris en het werk zelf

Slecht voor de mensen

Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.

Het moet bij je passen

Had nog nooit in een sportschool gewerkt maar wilde het zeker een kans geven. Maar ik weet dat ik het nooit meer ga doen. Collega's waren leuk alleen de teamleider toen was heel erg op zichzelf gericht en als je ergens mee zat en dit wou bespreken werd dat nooit gedaan. Heel jammer.

Minpunten

je staat er soms alleen voor

gastvrouw

Ik werk graag bij basic fit. het was een geweldige ervaring

Negative beoordeling.

Mijn directe leidinggevende deed zijn best om ons te stimuleren maar vanaf hem naar boven totaal geen medeleven met personeel. En vooral verkeerde mensen op verkeerde plek.

Pluspunten

Dicht bij huis en enige vrijheid in mijn werk

Minpunten

Het personeel is een nummer, een te kleinerende titel voor

Credit Controller

They want to hire somebody that has almost no experience in analysis and they say they will train that person. What they do not mention though is that the person that will train you doesnt know how to do it. They do not explain anything and you have to fish for all the information. They want you to be a full sparring partner very fast about financial operations with somebody that works there for 8 years. That person though is only occupied with himself and cannot train anybody .The head office is like some orange apres ski hut where the same radio station with the same songs is playing all day long. Secondary benefits there are none.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Basic-Fit