Baneninhetgroen

Werken bij Baneninhetgroen: Baneninhetgroen reviews van werknemers

Fijn bedrijf. Bedrijf doet echt moeite voor haar werknemers.

Heel blij met alle hulp en de fijne werkplek. Fijne sfeer en een goed salaris.

Pluspunten

Goed contact, fijne werksfeer, bied een goed salaris en hulp bij financiële zaken.

Minpunten

Dwongen dat ik moest blijven.

Top bedrijf om op kantoor te werken

Heel erg tevreden met deze werkgever! Geïnteresseerde en leuke mensen.

Pluspunten

Gratis lunches, telefoon van de zaak, flexibiliteit, informele sfeer, bedrijfsuitjes

prdouctief en meewerkend

gewoon vroeg opstaan bakkie erbei schep in de hand en de straten in rammen . haha geweldig werk met geweldige mensen

Zeer aangename sfeer en goed contact

Ik heb bij een paar uitzend bureau's gewerkt, maar wist niet wat ik meemaakte bij banen in het groen, alles goed geregeld, regelmatig contact, prima salariëring, bij een vraag, direct antwoord, kortom super, er wordt goed gekeken waar de mogelijkheden liggen, cursussen volgen e.d. kortom, dit nog bijna nergens meegemaakt, ze krijgen van mij een dikke 10+

Pluspunten

Zie revieuw

Minpunten

Professioneel bureau met veel kennis van het groen.

Momenteel werk ik al meer dan 3 jaar met veel plezier bij Baneninhetgroen. Ik kan Baneninhetgroen typeren als een professioneel bureau met veel kennis van het groen. Wij zijn persoonlijk betrokken met onze werknemers en klanten, zo gaan wij meerdere keren per jaar langs. Hierdoor kennen wij onze klanten goed en weten wij wat de sfeer en de cultuur is binnen de bedrijven. Met deze kennis kunnen wij een goede match maken tussen kandidaat en groenbedrijf. Baneninhetgroen stimuleert werknemers om zichzelf verder te ontwikkelen binnen de groenbranche. Wij bieden werknemers diverse cursussen en opleidingen aan om dit te realiseren.

Pluspunten

Informele sfeer, goede service, specialist in het groen

Super!

Erg goede ervaring met dit bedrijf. ze hebben rekening gehouden met wat ik zoek en leuk vind.

Pluspunten

specialisme, rekening houdend met wat je leuk vind

Minpunten

Leuke sfeer en mooi werk

Baneninhetgroen hebben heel erg hun best gedaan om een goede werkplek voor mij te vinden. En dat is ook gelukt. Ik kon duidelijk aangeven wat mijn wensen en ambities waren. En werk nu eindelijk op een plek waar ik kan doorgroeien naar mijn gewenste werkniveau.

Pluspunten

Goede sfeer

Mooi bedrijf met goede dienstverlening !!

Schitterend bedrijf met goede dienstverlening !! Ik beveel iedereen aan die naar werk opzoek is in het groen , een langs te gaan bij baneninhetgroen.nl !!

Pluspunten

Alles top geregeld !!

Minpunten

Geen !!

Specialist in de groensector!

baneninhetgroen is een bureau met specialisme in de groensector en weet daardoor precies wat jij zoekt. Vaak zijn er ook opties om te kiezen, waardoor je keuze hebt voor welke werkgever jij zou willen werken.

Pluspunten

Betrokken, informeel, specialist in hoveniersbranche

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Baneninhetgroen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.9

4.7