Ballorig

1: Ballorig review van werknemers

Nederland1 review

De review wordt getoond

Super leuke werk omgeving en dito mensen. Echt een familiaire sfeer waar je merkt dat ze een super leuke omgang met elkaar hebben.

Ballorig is een keten van binnenspeeltuinen, ongeveer 50 in 3 landen. Er komen per jaar meer dan een miljoen kinderen spelen. Dat is erg leuk om voor te werken, omdat je altijd bezig bent om het de kinderen en de ouders naar de zin te maken. Er is veel ruimte voor nieuwe ideeën en deze worden ook uitgevoerd. Er heerst een fijne sfeer en in de platte organisatie is ook de directie erg benaderbaar. Er wordt veel gelachen, samen geluncht en veel spelletjes gedaan, zoals darten, tafelvoetbal en tafeltennis. Maar er wordt ook serieus en hard gewerkt, met een duidelijke visie. Dit gaat hand in hand. Omdat Ballorig aan het groeien is, merk je dat er veel ruimte is voor eigen initiatieven en wordt er ook ondernemerschap gevraagd van de mensen. Het is niet zo dat alles al in kannen en kruiken is, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Voel me erg gewaardeerd en het is ook fijn dat er ruimte is om fouten te maken. Super leerzaam.

Pluspunten

Leuk team! Gezellig kantoor. Gratis lunch. gratis parkeren. Naast de metro.

Minpunten

Nog veel zelf doen, door klein team.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Ballorig. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Gebaseerd op 1 review

Vergelijk Ballorig met