Baalderborg Groep

Reviews over Management bij Baalderborg Groep

De structuur binnen het bedrijf is erg cliënt gericht. Dit is voor mij een verplicht iets wat elke instelling zou moeten hebben.
Pluspunten
dicht bij huis
Een leuke uitdagende baan, leuke collega's en een top-leidinggevende. Veelzijdig werk met veel uitdagingen en een positieve sfeer.
Pluspunten
mogelijkheden voor scholingen, leerzame werkomgeving, veelzijdig werk, geen dag is het zelfde
De overdracht van bijzonderheden. Het lezen van de rapportage. Bewoners/ cliënten komen terug van hun werk. Koffie drinken en praatje met hun. De was rondbrengen. Eten met de bewoners. Afwassen. Bewoners doen een activiteit buitenshuis of even op hun eigen/ huiskamer. Samen koffie drinken, werkzaamheden voor die avond bv kamers schoonmaken, mensen douchen ed en dan de bewoners naar bed brengen. Als alle bewoners naar bed zijn. rapportage schrijven en alles controleren voor de nacht. Geleerd: Initiatief nemen ,zaken regelen, samenwerken door in overleg met collega's plannen uit te werken, duidelijk rapporteren en daardoor op 1 lijn zitten, duidelijkheid voor de bewoners en personeel. Hoe met sommige bewoners om te gaan. DIrectie: Niet of nauwelijks gezien. Mijn collega's: Net zoals in elk werk heb je collega's die je liggen en die je niet liggen en dat was hier ook niet anders. De meesten waren wel leuk. Moeilijkste van deze baan: Die buraucratie van tegenwoordig. Al dat papierwerk wat ten koste gaat van de begeleiding van de bewoners, waar je er eigenlijk voor bent, Leukste van deze baan: De bewoners!
Een leuke werkgever met leuke collega's. Er hangt een goede sfeer die voor een leuke werkomgeving zorgt. Er is een goede communicatie tussen de directie en de werknemers. .
Pluspunten
Scheiding tussen werk en prive
Minpunten
Weinig contact met de cliënten
Bekijk meer reviews over Baalderborg Groep