Baalderborg Groep

Reviews voor assistentwoonbegeleider bij Baalderborg Groep

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
De overdracht van bijzonderheden. Het lezen van de rapportage. Bewoners/ cliënten komen terug van hun werk. Koffie drinken en praatje met hun. De was rondbrengen. Eten met de bewoners. Afwassen. Bewoners doen een activiteit buitenshuis of even op hun eigen/ huiskamer. Samen koffie drinken, werkzaamheden voor die avond bv kamers schoonmaken, mensen douchen ed en dan de bewoners naar bed brengen. Als alle bewoners naar bed zijn. rapportage schrijven en alles controleren voor de nacht. Geleerd: Initiatief nemen ,zaken regelen, samenwerken door in overleg met collega's plannen uit te werken, duidelijk rapporteren en daardoor op 1 lijn zitten, duidelijkheid voor de bewoners en personeel. Hoe met sommige bewoners om te gaan. DIrectie: Niet of nauwelijks gezien. Mijn collega's: Net zoals in elk werk heb je collega's die je liggen en die je niet liggen en dat was hier ook niet anders. De meesten waren wel leuk. Moeilijkste van deze baan: Die buraucratie van tegenwoordig. Al dat papierwerk wat ten koste gaat van de begeleiding van de bewoners, waar je er eigenlijk voor bent, Leukste van deze baan: De bewoners!