Baalderborg Groep
Review over Baalderborg Groep van een medewerker

Werkzaam als coördinator in een Arbeidscentrum van Baalderborg Groep.

29 oktober 2014
De Baalderborg Groep is een organisatie met en voor mensen.. Het is een inspirerende werkomgeving waar mensgericht wordt gewerkt, waar op nuchtere en enthousiaste wijze met mensen met een beperking wordt omgegaan.
19 september 2019
Persoonlijk begeleidster en planning (huidige medewerker) - Hardenberg
Superleuk werk in het logeerhuis Heel veel ervaring op gedaan in begeleiding, planning, contact ouders en clienten en collega’s.
Pluspunten
Ervaring, veel lokaties
5 april 2016
woonbegeleider (voormalige medewerker) - Hardenberg
het was een leuke stage. Veel geleerd. Je werkt met leuke collegas en jong gehandicapten.
Pluspunten
leuk team
Minpunten
eigen eten mee nemen
7 oktober 2015
Ass Zorg ondersteuner (huidige medewerker) - Hardenberg, OV
Op de tuingroep word s,morgens om 09.00 uur begonnen, na een kopje koffie worden de werkzaamheden verdeeld waarna ieder zijn gereedschap pakt en naar zijn werkplek in de tuin gaat , dit kan zijn schoffelen, grasmaaien of snoeiwerk oid. omdat deze tuinmannen niet zoveel aankunnen moeten we niet te veel mensen bij elkaar en duidelijke werkinstructies geven ook niet te veel informatie, we houden het bij het hier en nu ! om 10.15 is er dan een kopje koffie oid. en dan bespreken we de probleempjes waarna we weer verder gaan met ons tuinwerk. we onderhouden alle tuinen dus ook op de buitenlocaties, daar gaat dan een collega met enkele cliënten naar toe met bus en aanhanger. soms is er wel eens wat onrust op de groep omdat ze het niet altijd eens zijn met de werkverdeling , dan moet je soms alle zeilen bijzetten om de dag goed door te komen, maar als ze de volgende dag weer vrolijk op de groep verschijnen , dan is het dankbaar werk ! De laatste tijd is er door bezuinigen veel ander werk bij gekomen, hierdoor is de werkdruk opgelopen en krijgen de cliënten niet de aandacht die ze verdienen.
Pluspunten
veel buiten werken, je hebt veel contacten, afwisselend werk, er is geen dag het zelfde.
Minpunten
bij slecht weer (harde regen) is het moeilijk de groep bezig te houden.
  1. Werkzaam als coördinator in een Arbeidscentrum van Baalderborg Groep.