Axxicom
Bekijk alle reviews over Axxicom

Axxicom

Review over Axxicom van een medewerker

Gezellig team, fijne sfeer, goede ondersteuning vanuit management

Ik werk alweer 6 jaar met veel plezier als thuishulp bij hulpbehoevende mensen.We zijn een zelfstandig team je hebt je vaste weekplanning waarin in overleg met cliënt geschoven kan worden.Cliënten zijn dankbaar en hebben behoefte aan een sociaal praatje en zijn vaak eenzaam.Ze zijn altijd weer blij om mij te zien en geven vaak complimenten.Al met al een goed gevoel dus en met problemen is mijn leidinggevende goed bereikbaar.

Na er een paar jaar te hebben gewerkt ben ik gestopt

Ik heb een paar jaar bij axxicom gewerkt in het begin ging alles heel goed ik heb een leuke tijd gehad met mijn cliënten alleen na een tijdje na ziek geworden te zijn ging het berg afwaards veel moest je zelf regelen zoals vervanging voor cliënten ookal was je hier niet toe in staat ook was het moeilijk om je coach te contacten omdat je hun moest melden dat je ziek was

Pluspunten

Leuke band met je cliënten flexibele werk tijden je kunt dit zelf bepalen makkelijk te combineren

Minpunten

Je staat er vaak alleen voor je moet veel zelf regelen axxicom zelf is soms lastig te bereiken

Je staat er eigenlijk alleen voor.

Het is heel lastig om vervanging te krijgen (die je altijd zelf moet regelen, zelfs als je ziek bent). Als je dan toch vrij neemt zitten je cliënten zonder hulp, wat soms echt onverantwoord is. Met Covid kreeg je geen enkele handreiking, geen mondkapjes, geen handschoenen, maar wel een nieuwsbrief dat het kantoorpersoneel het thuiswerken zo lastig vond.

Pluspunten

Salaris was best hoog voor dit werk

Minpunten

Veel zelf regelen

Leuk werk

Ik werk intussen al 8 jaar bij Axxicom. Het sollicitatiegesprek was toen goed, maar er werd getwijfeld omdat ik geen rijbewijs heb, maar dat heeft nog nooit tot problemen geleid. Je werkt vrij zelfstandig, helaas moet je wel met je collega s je vakantie regelen, het voordeel is dat cliënten een vaste invalhulp krijgen. Na je vakantie mag je dan veel invallen voor je collegas, dat is ook een minpuntje. De leiding is heel erg aardig en begripvol..onze groep is super..

Pluspunten

Relaxt werk, zelfstandig

Minpunten

vakantie zelf regelen, invallen na je vakantie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Axxicom. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Axxicom met

• Axxicom
  • Gezellig team, fijne sfeer, goede ondersteuning vanuit management