Axxicom

Axxicom Reviews

85 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 93 reviews

Na er een paar jaar te hebben gewerkt ben ik gestopt

Ik heb een paar jaar bij axxicom gewerkt in het begin ging alles heel goed ik heb een leuke tijd gehad met mijn cliënten alleen na een tijdje na ziek geworden te zijn ging het berg afwaards veel moest je zelf regelen zoals vervanging voor cliënten ookal was je hier niet toe in staat ook was het moeilijk om je coach te contacten omdat je hun moest melden dat je ziek was

Pluspunten

Leuke band met je cliënten flexibele werk tijden je kunt dit zelf bepalen makkelijk te combineren

Minpunten

Je staat er vaak alleen voor je moet veel zelf regelen axxicom zelf is soms lastig te bereiken

Vreemde collega’s zeggen je niet gedag als je ze tegen komt op de werkvloer!

Ga daar niet werken je wordt daar niet gewaardeerd!

Pluspunten

Minpunten

Veel

Rommelig en star.

De directe collega's zijn top!Management is, op enkele uitzonderingen na, minimaal star te noemen. Veel "supervisors" zijn niet op hun plek en het ontbeert dezen vaak aan visie en oplossend vermogen. Er is sprake van een angstcultuur. Zeker als je in je proefperiode zit die zij ,in mijn geval, tot drie maal toe met een half jaar verlengen. Hierna werd je doodleuk de wacht aangezet. Na een half jaar kon je dan weer solliciteren op dezelfde functie. Als ze je goed genoeg vonden werd je in plaats van een vast contract te krijgen overgeheveld naar een uitzendbureau. De arbodienst zou ook eens een kijkje kunnen nemen. De "til" werkzaamheden tussen vliegtuigstoelen plegen keer op keer een stevige aanslag op rug en gewrichten.

Pluspunten

Top collega's. Onderling een goede sfeer.

Minpunten

Zie boven bij review

Je staat er eigenlijk alleen voor.

Het is heel lastig om vervanging te krijgen (die je altijd zelf moet regelen, zelfs als je ziek bent). Als je dan toch vrij neemt zitten je cliënten zonder hulp, wat soms echt onverantwoord is. Met Covid kreeg je geen enkele handreiking, geen mondkapjes, geen handschoenen, maar wel een nieuwsbrief dat het kantoorpersoneel het thuiswerken zo lastig vond.

Pluspunten

Salaris was best hoog voor dit werk

Minpunten

Veel zelf regelen

Gezellige werkomgeving

Je helpt passagier met verschillende culturen van a naar b en dat word enorm gewaardeert.

Pluspunten

Uitdagend werk

Minpunten

Nachtdienst vriendjes politiek

Slecht

Een bedrijf het niet verdiend om op Schiphol te werken,veel fouten makend en een zeer slecht management

Pluspunten

De klanten

Minpunten

De planning

productieve werkomgeving

meld je aan en haalt je portofoon op bij balie en schrijft je in voor de dag.

Pluspunten

voldoende tijd om te lunchen

Minpunten

lichamelijk erg zwaar

productieve maar gezellige sfeer

ik zit de laatste paar maanden op planning en daar moesten wij 5 uur beginnen en dan was je met een iemand anders naast de incheckbalie gaan zitten om zoveel mogelijk mensen te voorzien van passagiers assistentie

Pluspunten

veel leeftijdsgenoten

Minpunten

te weinig uren

Leukste en fijnste werkplek waar ik heb mogen werken

Begeleiden van passagiers met een verminderde mobiliteit op Luchthaven Schiphol. Zowel aankomst, vertrek als transfer passagiers.

Leuk werk

Ik werk intussen al 8 jaar bij Axxicom. Het sollicitatiegesprek was toen goed, maar er werd getwijfeld omdat ik geen rijbewijs heb, maar dat heeft nog nooit tot problemen geleid. Je werkt vrij zelfstandig, helaas moet je wel met je collega s je vakantie regelen, het voordeel is dat cliënten een vaste invalhulp krijgen. Na je vakantie mag je dan veel invallen voor je collegas, dat is ook een minpuntje. De leiding is heel erg aardig en begripvol..onze groep is super..

Pluspunten

Relaxt werk, zelfstandig

Minpunten

vakantie zelf regelen, invallen na je vakantie

Leuk werk

Heb altijd met plezier gewerkt en ik mis het nog altijd.

Gezellige werkomgeving

Het was gezellig en netjes maar heelaas te kort, als ik ooit kan zal ik zeker terug voor Axxicom werken

Leuke baan

Fijn werken met collegae en omgaan met diverse mensen

Pluspunten

Mogelijkheden om diensten te ruilen

Minpunten

Vroeg beginnen

Bijzonderberoep

Je doet erg mooi werk voor de passagiers die jou hulp nodig hebben. Er zijn fijne collegas soms is het een beetje stressen maar er valt altijd te lachen met collegas

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Drukte

Geen leuk bedrijf

Dit is geen leuk bedrijf om voor te werken. Bij de planning konden ze echt niks je moest continu melding maken dat er iets niet klopte en als je ze aan de telefoon had klonken ze ook niet zo heel aardig.

Pluspunten

Werken bij mensen thuis

Minpunten

Onvriendelijk bedrijf

Leuke vollega’s

2,5 jaar met plezier gewerkt, werk druk is hoog Zeer fijne werksfeer met collega’s daardoor hou je het werk vol

Pluspunten

Flexibele werktijden

Minpunten

Niet zo’n hoog uurloon

Proactief en gezellige werkomgeving met gebruik van mijn talenkennis (Frans-Engels-Nederlands).

Axxicom Airport Caddy Schiphol Amsterdam is een is een organisatie die passagiers met een beperking of een handicap assisteert en op tijd brengt naar verschillende vertrek, aankomst of transfer locaties op luchthaven Schiphol.

gezellige collega's met regelmatig teamoverleggen zodat je ekaar ook echt kent

Bij Axxicom kan je doorgeven hoeveel uren en op welke dagen je wilt werken. Of je bij cliënten die roken en/of huisdieren hebben , mag je ook aangeven of je daar wel of niet wilt werken. Bij de teamondersteuner en regio coach kan je met al je vragen terecht. Je wordt goed begeleid om je werk goed te doen en er zijn teamoverleggen waarbij deze 2 ook altijd bij aansluiten. Gewoon prettig o bij Axxicom te werken.

Ongezellig, leidinggevenden onaardig,

Als je hard wilt werken en veel lopen zit je hier goed. Verder ongezellige collega’s op enkele na maar die zie je niet dagelijks helaas. Overal word je te laat naartoe gestuurd, boze passagiers, boze crew die ook graag naar huis wil na n lange vlucht. Collega’s die je niet groeten op de werkvloer. Dan de dames van de assistentie balie’s, wat n chagrijnige types. Als je iets fout deed als beginneling dan werd je op je nummer gezet. Ben blij dat ik daar weg ben!

Pluspunten

Minpunten

Veel

ga hier niet werken

Wat is dit een slechte organisatie, Schiphol heeft ze ook al op de vingers getikt wegens slechte prestaties en instelling van medewerkers en kantoor. Wil je je graag een nummer voelen? ga dan vooral hier werken.

Te onzeker

Te veel.onzekerheid ivm contracten met opdrachtgever

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Axxicom. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Axxicom