AXS Techniek

Werken bij AXS Techniek: AXS Techniek reviews van werknemers

Fijne werksfeer, goede begeleiding

Ik heb helemaal mijn plekje gevonden hier, goede werksfeer, begeleiding en menselijke begeleiding.Zeker een bedrijf waar ik graag wil werken en dat is zeker niet altijd zo bij een ander bedrijf.Hoop hier nog lang te mogen werken.

Pluspunten

Goede begeleiding

snel en effectief

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en al heel snel werd er een baan voor me gevonden die goed bij me past!

1 april 2021
Erg leuk om te horen dat onze mensen je op korte termijn hebben kunnen helpen!

Super

Fijn om te werken voor een flexibel, meewerkend uitzendburo. Makkelijk en altijd bereikbaar, goede onderhandelaar en vlot met betalen. Helemaal niks op aan te merken!

1 april 2021
We weten hoe specialistisch het werk kan zijn en doen er alles aan om hier een mooie baan binnen te vinden.

Vaste bedrijf

Na het eerste gesprek had ik binnen paar dagen een kans bij een leuke bedrijf en dat is echt leuk om per direct iets te kunnen vinden.

Pluspunten

Bedrijfauto

Minpunten

Professionele werkgevers. Alles heel goed geregeld.

Goed bedrijf

Dit bedrijf helpt je snel aan een baan,en de salaris is goed.

Een geweldig bedrijf! Ga weer met plezier naar mijn werk

Goed en succesvol geholpen aan een nieuwe baan! Blij dat ik deze stap genomen heb!

1 april 2021
Wij merken dat veel mensen twijfelen aan de volgende stap in hun carrière. Onze adviseurs zijn er om hier een verantwoorde keuze in te maken en een goed advies te geven. Zo bied de overstap ook echt wat extra's. En het moet natuurlijk gewoon een hele leuke baan zijn!

Professionele bemiddelaar

Erg goed geholpen, ik had snel een passende baan . Top geregeld.

duidelijk en helder

Duidelijke en heldere uitleg over hoe alles regelt wordt als je besluit de baan te accepteren

1 april 2021
Ook wij vinden het heel belangrijk dat je weet hoe je zaken moet regelen en dat de mensen die voor ons werken precies weten waar ze aan toe zijn!

Goed bureau, goede service!

Werd goed geholpen met het zoeken naar passend werk. Goede service, duidelijke afspraken en goede ondersteuning en uitleg. Zeer tevreden over hoe ze te werk gaan.

Pluspunten

Service, duidelijkheid, vriendelijk

Snel en zorgeloos aan nieuwe baan geholpen

AXS heeft me geholpen om snel en zonder gedoe een passende nieuwe baan te vinden!

Meedenken. Actief zoeken naar een passende baan.

AXS Techniek zet zich in voor de ingeschreven kandidaten en blijft zoeken naar een passende functie, daarbij rekening houdend met de wensen van de kandidaat.

Pluspunten

Zie review

AXS Techniek, de perfecte intermediar

Michael van AXS Techniek heeft me geweldig geholpen door het juiste bedrijf te vinden die perfect aansluit op mijn ervaring en competenties. Met zijn positieve 'can-do' principe en zijn frisse kijk op de zaak ben ik erg tevreden. AXS Techniek kan ik iedereen aanbevelen!

Top

Fijne organisatie, prettig om te werken. Jong bedrijf wat meedenkt met hun medewerkers. Goede voorwaarden, flexibele werktijden en fijne interne sfeer.

Pluspunten

Bedrijfsuitjes

Uitstekende werkgever

Uitstekend bureau, luisteren echt naar jouw verhaal en wensen als kandidaat. Men komt interessante opties waar je zelf wellicht nog niet aan gedacht hebt die uiteindelijk perfect bij je passen. Tijdens het werken via AXS Techniek heb je naast hele goede primaire en secundaire voorwaarden hele goede begeleiding, ondersteuning bij eventuele problemen en opleidingsmogelijkheden.

Pluspunten

Prima salaris, fijne werksfeer, persoonlijke aandacht

Minpunten

Heel veel vacatures

Professioneel Bedrijf

Zeer goede begeleiding en adviezen op weg naar een nieuwe uitdaging.

Pluspunten

Mooi Bedrijf, vakkundige instelling

Minpunten

lokatie lastig te vinden bij niet bekend zijn regio, salaris uitbetaling per week.

Persoonlijke aandacht en snelle communicatie

Via AXS ben ik aan een top uitdaging gekomen! De persoonlijke aandacht en heldere communicatie hebben hierbij geholpen. AXS had veel verschillende vacatures voor mij en kon hierin goed advies geven.

Duidelijke communicatie

AXS Techniek komt met concrete mogelijkheden waar mijn wensen zoals 4 dagen werken in mee worden genomen en nu werk ik bij een bedrijf waar ik het erg naar mijn zijn heb.

Pluspunten

snelheid

Snel geholpen aan een baan met opleiding

Super snel geholpen aan een baan met opleiding! Heb een mooi traineeship gekregen bij een tof bedrijf ! Prima begeleiding !

Echt een persoonlijk schakel tussen de werkzoekende en werkgever.

Top bedrijf de mensen daar heel vriendelijk en hulp vol.

Leuke werksfeer en zeer productief

Geen dag is hetzelfde, iedere dag is een uitdaging. Het is een jong team met leuke collega's en een bedrijf waar je de mogelijkheid krijgt om jezelf te ontwikkelen.

Pluspunten

Casual Friday

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij AXS Techniek. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.8

4.7