AXS Logistiek
Afgelopen jaar ben ik in contact gekomen met AXS Logistiek toen ik mij aan het oriënteren was op een nieuwe uitdaging. Ik had er al gelijk een goed gevoel bij. Gezellige, maar toch professionele en zeer bekwame medewerkers. Er wordt goed contact met je onderhouden, zodat je weet dat je niet onder in een la belandt. Ik was namelijk ook bij andere bureaus geweest, maar bij AXS had ik echt het idee dat ze druk voor mij bezig waren. Via hen had ik meerdere gesprekken, waardoor ik zelfs uit meerdere aanbiedingen kon kiezen. Nu werk ik via AXS bij een leuk bedrijf met leuke collega's en uitdagend werk.
Pluspunten
Persoonlijke touch
Minpunten
Bij AXS staat hard werken altijd voorop maar wordt dit gedaan binnen een gezellig team waar iedereen informeel met elkaar omgaat, wat zorgt voor de ideale werksfeer! Ik ben bij AXS begonnen als HBO starter, hier heb ik dankzij de goede interne begeleiding en vele interne opleidingen mezelf uitstekend weten te ontwikkelen! Het leukste van het werk is dat je altijd in contact bent met mensen! Je wil altijd voor de volle 100% gaan wanneer opdrachtgever of kandidaat je hulp inschakelt!
Pluspunten
Teamuitjes, informele sfeer en goede interne opleiding
Minpunten
Parkeergelegenheid
Binnen AXS heerst een open en gezellige sfeer waar iedereen hard werkt, maar waar een geintje ook gewaardeerd wordt. AXS adviseert zowel de opdrachtgevers als de kandidaten wat voor hen het beste is en heeft een professionele instelling. De begeleiding vanuit AXS is als erg prettig te omschrijven. Er wordt veel tijd geĂŻnvesteerd tijdens het inwerken en de periode daarna worden regelmatig evaluaties gepland om de voortgang te bespreken. Het leukste van het werk binnen AXS is de waardering die je vanuit de opdrachtgevers en kandidaten krijgt voor het geleverde werk. Daarnaast wordt als team gewerkt naar een prestatie en wordt iedere succesvolle bemiddeling dan ook gevierd. Vanuit de bedrijfslocatie, het WTC gebouw Rotterdam, kan er ver over Rotterdam gekeken worden. Er is niets mooiers dan werken vanaf een mooie en inspirerende locatie!
Pluspunten
De vele teamuitjes
Minpunten
Parkeergelegenheid rondom het WTC gebouw
Leuke groep collega's. Werken hard en zijn toegewijd. De adviseurs hebben oprecht interesse in de sollicitanten en opdrachtgevers. Door de interesse en het inlevingsvermogen zijn ze in staat een goede match te verzorgen tussen opdrachtgever en werkzoekende.
Pluspunten
Interne doorgroeimogelijkheden en interne opleidingen
Minpunten
Geen sportmogelijkheden in het pand van het WTC