AxionContinu

23: AxionContinu reviews van werknemers

23 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 24 reviews

Afdelingsmanager is erg onredelijk en kil

Fantastisch huis,Fantastische collega's Fantastische zorg en welzijn/activiteiten begeleiding Er is echter 1 EVV-er die het verziekt voor de woonzorgmedewerker. De afdelingsmanager loopt als een "kampbewaarder" over de 2 afdelingen en is niet in staat om op een goede manier feedback te geven: ze doet het als een zeer ongenuanceerde mededeling en het is voor de medewerker nier mogelijk om op deze feedback te reageren. Ze heeft direct haar oordeel klaar en weigert tegenspraak.

3 augustus 2022
We betreuren jouw ervaring met één van onze medewerkers. Zo te lezen hebben er gelukkig een hoop andere factoren wel positief invloed gehad op jouw werkgeluk bij AxionContinu. Mocht je behoefte hebben om met ons in gesprek te gaan, schroom dan niet om met onze afdeling HR contact op te nemen.

Fijne team samenwerking

Fijne collega's en goede samenwerking.Manager is ongelooflijk bot en communiceert niet.Kan geen fatsoenlijke feedback geven en ook niet ontvangen.Je word gelijk de mond gesnoerd.Zéér onredelijke vrouw.Jammer daardoor zijn er veel medewerkers opgestapt.

Pluspunten

Fijn werken in teamverband

Minpunten

Manager.

31 oktober 2022
We betreuren jouw ervaring met één van onze medewerkers. Zo te lezen hebben er gelukkig andere factoren wel een positieve invloed gehad op jouw werkgeluk bij AxionContinu. Mocht je behoefte hebben om met ons in gesprek te gaan, schroom dan niet om met onze afdeling HR contact op te nemen.

Informatie over AxionContinu

• Duidelijk doel
Verbeterpunten
  • Vertrouwen in collega´s
  • Steun van de manager

Begint goed. Met de werk werk erbij

Op begin is het te doen en word je verzocht rustig aan te doen voor je lichaamVervolgens komt er meer werk bij en werk je voor 2 pers

31 augustus 2022
We zijn ons ervan bewust dat de personele druk op locaties momenteel erg hoog is. Prioriteit 1 voor een ieder is de zorg aan onze cliënten. We proberen daarom met z'n allen de komende tijd elkaar te (onder)steunen waar dat kan. SAMEN maken we het verschil: ook in deze tijden van krapte!

Had het erg naar mijn zin maar,mijn contract werd niet verlengd

Had het er erg naar mijn zin. En fijne werktijden.

Pluspunten

Fiets vergoeding

Minpunten

Geen.

3 augustus 2022
De fietsvergoeding maakt werknemers warm om met de fiets naar het werk te gaan, wat fijn om te lezen dat je dit ook als pluspunt hebt ervaren.

zeer prettig gewerkt bij axion continu

Prettige werkomgeving.Collega,s waren erg leuk en we waren een teamOndanks vaak druk hielpen we elkaar.

Pluspunten

Op feestdagen of drukke periodes werd ook aan het personeel gedacht

Minpunten

Hoge druk

3 augustus 2022
Wat fijn om te lezen dat je een leuke tijd bij ons hebt gehad. Bedankt voor je tomeloze inzet!

Gezellige organisatie

Fijne werkgever, meerdere lokaties, betrokken werknemers

3 augustus 2022
Wij doen ons best om een betrokken werkgever te zijn. Bedankt voor deze mooie complimenten!

Heel ergnaar mijn zin maar conttact werdniet verlengd helaas

Ik had het erg naar mijn zin maar contract werd niet verlengd helaas.

Pluspunten

Waardering

Minpunten

Niets via mail en geen info over nieuwe clienten

3 augustus 2022
Bedankt voor je inzet, en we wensen je veel succes bij je nieuwe uitdagingen!

Heel Slecht

Heel slecht bedrijf. Werken bij mensen thuis ging nog wel maar de leidinggevende daar is een nachtmerrie. Zij heeft mij 2 jaar lang geestelijk mishandeld, zo kan je het noemen. Na mijn operatie kreeg ik te horen dat mijn contract niet meer verlengd werd, heb 2 jaar voor ze gewerkt .Heb echt spijt dat ik voor dit bedrijf gewerkt heb.

3 augustus 2022
Dit is geen ervaring waar we trots op zijn. Sterker nog, Als geïnteresseerde en betrokken werkgever streven we naar een stimulerende werkomgeving voor onze medewerkers. Hopelijk ben je goed herstelt na je operatie, en weer helemaal de oude.

Weinig salaris

ik krijg weinig clienten, weinig uren. Ik heb altijd leuk baan gevonden, alleen toen je krijgt weinig client En na 6 maanden was ik al op straat. Echt jammer

Pluspunten

Cliënten en zoorgcordinator waren echt vriendelijk

Minpunten

Weinig salaris

3 augustus 2022
We werken graag aan verbeteringen. Daarom bieden we aan iedereen vanaf maart 2023 een salarisverhoging van 3% .

Goede werkgever mag alleen minder top down

Door de bank genomen een prettige werkgever. Er mag alleen minder top down georganiseerd worden. Goede opleidingsmogelijkheden en open en prettige werksfeer. Mn in de divisie revalidatie en herstel

Pluspunten

Veel collegialiteit en opleidingsmogelijkheden

Minpunten

Te veel top down georganiseerd

3 augustus 2022
We hechten grote waarde aan persoonlijke ontwikkeling, en werkplezier. Goed om te lezen dat je dit ook zo hebt ervaren!

Zeer fijne werkomgeving met betrokken en gezellige collega's

Een bedrijf waar iedereen goed op elkaar is ingespeeld en goed samenwerkt.

3 augustus 2022
Die steken we in onze broekzak:) Bedankt voor je tomeloze inzet!

Fijne werkgever

Ruimte voor eigen inbreng en ruimte voor ontwikkeling.

Pluspunten

Flexibel

Minpunten

Top down

3 augustus 2022
Om jou als specialist te laten shinen, is het bieden van ruimte voor jouw eigen kwaliteiten essentieel. Zet zo door bikkel!

goede,proffesionele en transparante organisatie

Ik werk nu 2 jaar als verpleegkundige voor deze organisatie. Deze organisatie heeft waardering voor hun personeel,veel doorgroei-en ontwikkelmogelijkheden.Ook wordt er geluisterd naar het personeel,heel belangrijk in de zorg! Straalt positiviteit uit en staan achter hun kernwaarden: Vakmanschap,aandacht en plezier! Aanrader om voor deze organisatie te komen werken.

3 augustus 2022
Ontzettend fijn om te horen dat we zo goed bij elkaar passen!

Trots op deze organisatie.

Een fijne organisatie met een visionaire blik. Veel doorgroei mogelijkheden. Medewerkers worden ingezet op hun competenties.

3 augustus 2022
We denken graag in wat er wél kan. Bedankt voor deze mooie woorden!

fijne werk ervaring

Ik werkte bij Axioncontinu op oproep basis, ik vond dit heel fijn werken.

3 augustus 2022
Bedankt voor je inzet, en heel veel succes met jou nieuwe uitdagingen!

gezellige collega's

onder elkaar is het erg gezellig naar je leidinggevende toe kan je een hoop zeggen en houden ook wel erg rekening met jou wensen en voorkeuren ze doen er alles aan om samen tot een oplossing te komen

3 augustus 2022
We geloven dat zorg niet zonder aandacht kan. Daarom zetten we samen de schouders eronder, maar maken ook graag voldoende tijd voor gezelligheid met elkaar.

professionele organisatie

Geeft vrijheid om je te ontwikkelen, stimuleert zelfstandigheid. Gezonde zorgvisie; positive zorgverlening, professioneel, aandacht en plezier

3 augustus 2022
Wat fijn om te lezen dat we zo'n goede match zijn. Bedankt voor je inzet bikkel!

Prima sfeer onderling

In een omgeving waarin heel hard gewerkt moet worden met steeds minder middelen, is de sfeer onderling uitstekend. De vrijwilliger zoals ik, wordt volkomen als gelijkwaardig beschouwd.

Pluspunten

Gezilligheid.

3 augustus 2022
Samen zetten we de schouders eronder, bedankt voor je inzet!

Prettige werkomgeving met professionele collega's, die oog hebben voor de doelgroep.

Als medewerker welzijn het welzijn van bewoners vergroten, door tijd en aandacht aan deze doelgroep te besteden. De uitdaging van het werk blijft om te achterhalen wat de vraag achter de vraag van bewoners is en hier met activiteiten op in kunnen spelen. Dit doe je niet alleen maar in samenwerking met collega's van de afdeling zorg en welzijn. Goed contact onderhouden met andere disciplines vind ik erg belangrijk alleen met elkaar kun je zorgdoelen behalen.

3 augustus 2022
Bedankt voor je review. Dit is precies waar wij in geloven. Ga zo door bikkel!

gezellige werkomgeving

De oudere ophalen en naar de zaal brengen. Vervolgens thee en koekjes rondbrengen. De ouderen begeleiden onder het lopen. De collega's waren aardig. het was gewoon heel gezellig.

3 augustus 2022
Dit is de Werkpleziercocktail; alle smaken moeten in balans zijn voor een lekkere uitkomst!

De werksfeer was goed.

Gezellige werkomgeving met leuke collega's. Elke dag leer je bij,want er is geen dag hetzelfde. De directie dacht mee met wat er op de werkvloer plaatsvond. Er was niet echt iets moeilijk Het aanwezig zijn om de zorg te verlenen..

Pluspunten

Eens per jaar het team uitje.

Minpunten

Heb ik niet.

3 augustus 2022
En je hebt ze allemaal nodig als je het verschil wilt maken. Ga zo door bikkel!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij AxionContinu. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk AxionContinu met

Reviews over AxionContinu per locatie

Meer informatie over AxionContinu in populaire locaties

• AxionContinu