Avans Hogeschool

32: Avans Hogeschool reviews van werknemers

Aardige collega's

Hele aardige mensen en lieve studieloopbaancoaches.

Een prettige werkomgeving met leuke collega's

Moet nog beginnen met surveilleren. ben net aangenomen. heb een keer meegelopen en was zeer tevreden.

Productief en vooruitstrevend

Als onderwijsassistent veel vrijheid gekregen om eigen werkzaamheden en initiatieven in te richten. Fijne samenwerking met collega's/docenten. Bij Avans wordt altijd gekeken naar verbetering in het onderwijscurriculum. Goede ervaring op kunnen doen.

prima

gezellige dag veel studenten en collega's om je heen.

ondernemende dynamische organisatie, professioneel op zoek naar interne en externe samenwerking

Top collega's slecht management

Een cultuur die bestaat uit roddel en acherklap, erg onveilig.

Pluspunten

goede CAO

Minpunten

werkdruk, sociale onveiligheid

Studium

Internationale Erfahrung Studium im Ausland, gute Weiterbildung

Fijne werkomgeving

- vrijheid om zelf prive/werkbelans vorm te geven - hoge ambitie (is ook valkuil van organisatie) - grote organisatie wat het lastig maakt (hierdoor veel eilandjescultuur)

Gezellige organisatie met veel ruimte voor persoonlijke groei

Gezellige organisatie met veel ruimte voor persoonlijke groei

Prettige omgeving, ruimte voor ontwikkeling

Prettige werkgever, familiaire cultuur. Er is veel ruimte voor ontwikkeling van medewerkers. De cultuur zou wat zakelijker mogen en het nemen van besluiten duurt erg lang. Verder is Avans met recht de beste Hogeschool van Nederland.

Pluspunten

Ruimte voor ontwikkeling

Minpunten

Besluitvorming zou sneller mogen

Geweldige ervaring

Mijn tijd bij Avans Hogeschool was de beste die ik ooit heb gehad. Ik had onbetaalbare collega's. Ik zou er zo weer willen werken. Het is dan ook jammer dat taken uitvoeren buiten je takenpakket, zei het nog zo goed bedoeld, niet worden op prijs gesteld. Van al mijn banen na deze zou ik willen dat ik nog steeds hier zou werken

Dynamische werkomgeving

Een dynamische werkomgeving die de laatste jaren sterk gegroeid is en de bedrijfsvoering daar op aangepast wordt.

Prima werkgever met ontwikkelingsmogelijkheden

Als docent op Avans Hogeschool heb ik altijd veel ontwikkelingsmogelijkheden gehad. Het contact met studenten is interessant en waardevol.

Innovatieve, leerzame en (in)formele werkomgeving waar veel aandacht wordt besteed aan ontwikkeling, kwaliteit en beleid.

Prettige werkgever, innovatieve, leerzame omgeving waar veel aandacht wordt besteed aan ontwikkeling, vernieuwing en doorgroei mogelijkheden.

Informatiemedewerker

Ik ben er tijdens deze baan achter gekomen dat ik het erg mis om met mensen te werken

Goede werksfeer en geweldig team.

Elke dag was anders, maar wel altijd een goede uitdaging. Het werk was ook het begeleiden van stagiairs en studenten met hun projecten op laboratorium niveau. Alleen jammer dat het management niet heel erg betrokken was bij het onderzoek en er ook geen duidelijk kennis in huis had over de verschillende onderzoeken. Het team waar mee gewerkt wordt op het lab is daar in tegen veel beter om mee te werken en daar hing ook de beste werk sfeer. Het was alleen soms lastig om onderzoek uit te voeren, omdat het onderwijs natuurlijk altijd voor kwam waardoor er geen ruimte was op het lab om goed te kunnen werken.

Pluspunten

Geweldig labteam om mee te werken.

Minpunten

Gebrekige kennis bij het managament.

Leuke team, mindere direct

De Academie voor Veiligheid en Bestuur is een leuk team met een goede balans. De directie is echter niet in staat gedegen te communiceren.

Fijne lichte frisse gebouwen met veel jonge mensen die aan hun toekomst werken, heel plezierig werken

Surveilleren tijdens toets,tentamens. Orde en rust tijdens toetsen handhaven, materiaal verdelen.

Pluspunten

Leuke extra traininfen

Minpunten

Nog niet ervaren

Grandes docentes y grandes estudiantes de los que aprendí mucho

El trato personal, tanto con la mayoría de los profesionales como con los estudiantes,me hizo crecer como persona y como profesional. Trabajo activo, dinámico, humano. No va a haber nunca un mal director, por malo que pueda ser, que cambie la vocación que siente la mayoría de los colegas por la enseñanza. De cada uno de mis colegas aprendí algo, y me hacían sentir parte de una gran familia con un gran objetivo: sacar lo mejor de cada estudiante, y disfrutar todos juntos mientras aprendemos. Lo más difícil era ver como la metodología de evaluación de los estudiantes no siempre iba acorde con sus capacidades. Lo peor fue ver a potenciales grandes profesionales (estudiantes) abandonar la carrera tras un mazazo en el plano personal. Me quedo con los objetivos comunes alcanzados, el crecimiento personal y de la academia, la cara de felicidad de los estudiantes al lograr sus objetivos, la sensación de pertenecer a un gran equipo donde nadie estaba por encima de nadie.

Pluspunten

5 semanas de vacaciones

Minpunten

mucho trabajo en casa, muchas noches dedicadas a la docencia

Leuke bijbaan met veel leermomenten

Leuke bijbaan! Verdient goed en is erg leerzaam Erg leuke collega's van mijn leeftijd. Ik leer hier socialer te worden. Het leukste van de baan is de diversiteit, het moeilijkste aan de baan is dat het geen vaste werkzaamheden zijn.

Pluspunten

Gratis lunches

Fijne collega's

Zelfstandige baan. Ontwikkelmogelijkheden. Enthousiaste studenten begeleiden is een geweldige taak.

Pluspunten

arbeidsvoorwaarden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Avans Hogeschool. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Avans Hogeschool per locatie

• Avans Hogeschool