Asito

Asito Reviews

Heb het naar mijn zin bij asito care

Mag er graag werken.. en heb mijn diploma gehaald helpende zorg en welzijn niveau 2

Slechte leidinggevende

Jammer om op een rottige manier je ontslag te krijgen. De functie op de HD bus lag mij prima en ging mij ook goed af.

hoge werkdruk

het is een prima bedrijf , maar lastig om door te groeien

Leuk werken

Leuk werken alles netjes geregeld afspraken worden na gekomen

Flexible and good

Flexible working hours and was lucky enough to have a good supervisor, was also able to go to different locations, as well as given the opportunity to have a diploma in basic cleaning

Werkplezier is ver te zoeken op het moment. Een jaar of 2 terug nog een leuk bedrijf.

Erg moeilijke en omslachtige organisatie welke nog niet echt mee wil gaan met de tijd. Er wordt veelal gewerkt met eigen, verouderde en achterhaalde systemen wat werken vaak erg omslachtig maakt. Dit is vooral gericht om het kantoorpersoneel het werk zo gemakkelijk mogelijk uit te kunnen laten voeren, als het omslachtig is voor objectleiding dan moet men er maar mee dealen. Voor de simpelste dingen dien je diverse zaken vanuit de systemen over te nemen en in een excelformuliertje te plakken. Pas dan kan er door de organisatie wat mee gedaan worden. Asito profileert zich als familie bedrijf, wellicht is dat gevoel er op het hoofdkantoor, op de vloer zeker niet. Er is totaal geen verbinding tussen het kantoor en werknemers op de vloer, het lijken wel twee totaal verschillende bedrijven.

Pluspunten

Nieuwe laptops zijn een verbetering ten opzichte van de ipads.

Minpunten

Overwerk wordt niet betaald (soms werkweken van 60+ uur), Bijbetalen voor leaseauto bij teveel km, Verwachting 7 dagen per week bereikbaar te zijn kantoor en klant/medewerkers op andere tijden, Salaris niet op een vaste dag/wisselend afhankelijk van aantal werkdagen, geregeld sta je zelf schoon te maken i.v.m. onderbezetting

Heb een goede bezigheid en verantwoordelijkheden van scholen en gymzalen vind t ok om tegenbericht en te doen haal meer uit het leven

Ben heel blij om te werken bij asito Heb eerder in 2009 tot 2010 gewerkt onder leiding van Annelies en johnNu bij nel en Mariska lieve aardige leidinggevende mensen zal hier blijven werken totdat m’n lichaam t aan kan

Pluspunten

Word je goed uitgelegd

Minpunten

Lange werkdagen

Goed betaalde bedrijf en bied veel opleidingen aan.

Asito is een bedrijf die aan de ene kant het uiterste uit jezelf probeerd te halen maar zelf weinig doorgroei bied. Soms teveel kleine eilandjes in eigen bedrijf waardoor samenwerking niet altijd tot stand komt. Wel bieden ze veel opleidingen aan om jezelf te ontwikkelen en ze bieden een prima loon en voorwaardes.

Pluspunten

Flexibel werktijden. Goede loon. Relaxe sfeer

Minpunten

Niet veel doorgroei mogelijkheden. Bedrijf werkt niet vaak efficiënt en logisch.

Veel beloftes ,weinig waarmaken

Ideaal om de combineren met kleine kids. Maar salaris is laag voor het enorme zware werk. Ook worden er veel beloftes gedaan en die worden niet nagekomen.Er moet zeker meer waardering komen en betere financiële voorwaarden

Pluspunten

Goed te combineren met kleine kids

Minpunten

Zwaar werk, laag salaris

Hard werken, met een gezonde balans

Top bedrijf, fijne collega's en vele mogelijkheden voor groei en ontwikkeling

Geen fijne bedrijfs cultuur.

Deze werkgever weet niet wat goede werkgeverschap is. Iedereen hoord erbij zeggen ze , nou echt niet.

Pluspunten

Nvt

Minpunten

Hoge werkdruk...veel strijd onder de collega's.

Productieve werkomgeving en hele lieve collega's

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad.Het voelde alsof ik in een warm bad terecht gekomen was , wat een lieve mensen

Pluspunten

Minpunten

Je krijgt ook boze mensen aan de telefoon, maar het is een sport om ze de positieve kant op te laten gaan

Leuk maar niet veel uren

Het was leuk om daar te werken, collega’s waren vriendelijk, alleen is er geen doorgroeimogelijkheden en je krijgt niet veel uren

Pluspunten

Rustig werk

Minpunten

Niet veel uren

Zwaar werk

Zwaar werk met minimale werktijd, communicatie gaat vaak mis, onprofessionele management, geen doorgroeimogelijkheden, of vaste contracten. Af en toe is er een cursus gepland maar ze zijn alleen 1 deeltje doen en dan hoor je niks meer over. Wel leuke klanten.

Pluspunten

Leuke klanten

Minpunten

Niet genoeg uren, onprofessionele management, geen vaste contracten of doorgroeimogelijkheden

Goed betaald werk en een goede werksfeer .

Ben blij om bij Asito te werken. Vooral met mijn kinderen kan ik het werk goed combineren. Het betaald goed en werk in een leuk en gezellig team.

Als jij ze nodig hebt zijn ze er niet

Overleg gaat niet naar de persoon die de afdeling heeft. Maar je moet het van collega's horen.Beetje smerige stiekum gedoe, wordt je niets vertelt. Roddelen om de haver klap.als iets stuk is moet het bij hels deuren weg komen. Al doe je nog je best altijd gezeik. 1 plus punt je salaris wordt keurig begin van de maand betaald

Pluspunten

Salaris wordt keurig betaald

Minpunten

Geen comminugatie

Slecht bedrijf

Van alle schoonmaakbedrijven is Asito toch wel het allerslechtste elke maand moeten zeuren dat de uren niet kloppen Geen overleg Materialen zijn er weinig maanden moeten zeuren om vuilniszakken Alleen met water schoonmaken echt wat een slecht bedrijf

Pluspunten

Minpunten

Alles

Was mooi werken bij asito

Altijd met plezier gewerkt, fijne collega's over het algemeen, niet teveel werkdruk, moest er studentenhuizen schoonmaken, dat was wel wat minder zo af en toe. Koest er om half zeven sochtends beginnen, vaak tot ongeveer elf uur, nooit hoeven overwerken en de taken waren niet al te zwaar voor de tijdsplanning. Management was prima, heb er gekeerd hoe ik efficiënt grote ruitmes kan schoonmaken.

Pluspunten

Geen lange dagen maken

Minpunten

Erg vroeg beginnen maar dan ben je ook wel op tijd klaar

Goede bedrijf sfeer met collega's

Je moet wel vroeg beginnen en op hoge tempo werken .collegas zijn wel behulpzaam en je wordt goed in gewerkt.

Pluspunten

Vroeg naar huis

Minpunten

Management communicatie

Gezellig

Ben tevreden en is een goed bedrijf mag niet klagen

het is goede mogelijkheid om bij asito te werken

het is heel fijn om bij deze bedrijf te werken en speciaal met begripvolle collega s

Pluspunten

salaris verhoging bij goede prestatie

Minpunten

minder dan 15 kilometer geen reis kosten vergoeding.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Asito. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Asito met

Meer informatie over Asito in populaire locaties

• Asito