Artsen zonder Grenzen

Artsen zonder Grenzen Reviews

Werken in Afrika of Azië, in een noodhulp organisatie is geen dag hetzelfde. Geleerd: relativering. Sterk MT, leuke collega's die van doorzetten weten. Moeilijkste de wisselwerking tussen spanning & ontspanning in het werkveld. Leukste: een unieke werkervaring die je leven lang bij blijft
Arbeidsvoorwaarden ok. Premievrij Pensioen En 30 vakantiedagen zijn erg fijn. Erg ouderwetse managementstijlen (verschillend per afdeling) op hoofdkantoor. Veel top-down en weinig interesse in wat de medewerker vindt (nieuwe ideeën etc). Thuiswerken bijv. lijkt niet te mogen maar hangt van je manager af. Erg zonde want mensen werken zo hard bij Artsen zonder grenzen. Ik denk als donoren zouden weten hoe medewerkers behandeld worden op kantoor, dat ze hun giften mogelijk zouden stoppen. Ik hoop dat de nieuwe directrice zsm verandering brengt in het hogere management en een open en veilige werk cultuur kan waarborgen. Ik heb er vertrouwen in dat zij het positief kan veranderen in de komende tijd.
Pluspunten
Premievrij Pensioen En 30 vakantiedagen
Minpunten
zwak management, weinig vooruitgang en weinig interesse in medewerker (geen nw werken)
Ik heb bij een bedrijf gewerkt die ontzettend goed werkt doet. Heb met digitale systemen gewerkt voor de crediteuren administratie.Moeilijkste van de baan was dat door de beperkte duur van het contract er niet veel ruimte om door te ontwikkelen.Het leukste van de baan, dat je meewerkt voor een club die probeert over de hele wereld mensenlevens te redden.
Pluspunten
leuke en gezellige werksfeer
Minpunten
salarissen zijn niet zo hoog
Tijdelijk heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij Artsen Zonder Grenzen.Ik heb daar een archief op orde gebracht met betrekking tot vrouwen die mishandeld en verkracht zijn in de derde wereld landen.Het was erg fijn om daar te werken en gaf een goed gevoel om iets voor deze geweldige organisatie te mogen betekenen.
Bekijk meer reviews over Artsen zonder Grenzen