Artiflex

Artiflex Reviews

53 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 54 reviews

Heel relaxt en efficient

Fijne medewerkers ,houden je goed op de hoogte in alles. Denken met je mee.

Als prettig ervaren telefonisch goede gesprekken en zij kijken wat bij je past

Informatie over Artiflex

Gebaseerd op 3 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemene tevredenheid
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Steun van de manager
Verbeterpunten
  • Geen stress

Een goed uitzendbureau met aardige werknemers

Prima uitzendbureau met aardige werknemers die snel een baan voor je vind binnen waar je dus snel aan de slag kan kort

vriendelijke omgeving

een vriendelijk werk omgeving en leuke collegaeen bedrijf met enthousiaste mensen

Pluspunten

verzekerd toekomst

Minpunten

misschien ploegendienst

Eerste klas intercedenten die via een prettige en informele manier professioneel hun vak verstaan

Fijne professionals die erg betrokken zijn in hun zoektocht naar de ideale baan voor hun kandidaten

Pluspunten

Bereidwilligheid om mee te kijken en denkenmet hun uitleenkrachten

Minpunten

Leuke collega om samen mee te werken

Werd netjes ontvangen bij me werk en hebben een goed en duidelijk gesprek kunnen voeren en heb zin in mijn eerste werkdag kijk er echt naar uit om te beginnen

Pluspunten

Gezellige sfeer

Gewoon goed

Ze hebben in mijn geval al me verwachtingen waar gemaak. Ik kwam uit de logistiek en had een bouw achtergrond wilden terug bouw in, ze hebben voor mij de best passende bedrijven op gezocht en gesprekken geregeld. Nu 9 maanden veder ben ik aan genomen!

Goede service en snel aan een vaste baan!

Snel geholpen een een vaste baan! Goede service en snelle betalingen.

Zeer goed

Het was binnen een week rondt om weer aan het werk te gaan top...

Super goed

Ga zo door met mensen te helpen aan de juiste baan

Superleuk werk en personeel

Alles gaat goed tot nu goed en ik heb het uitstekend naar mijn zin

Minpunten

Leuk, fris en doen moeite voor je .

Een leuk en spontaan uitzendbureau. Denken met je mee en luisteren goed naar je . Personeel is fris en zijn ook een luisterend oor. Ook is er geregeld contact hoe het met je gaat en dergelijks en zijn betrokken met je werkzaamheden.

Detacheringsbureau binne de bouw sector

Ik ben zeer tevreden met Artiflex ze helpen me goed waar nodig en er hangt een gezellige sfeer .

Goede mensen op kantoor die voor je klaar staan.

Ik werk nu een jaar voor artiflex. Ik heb een hele fijne ervaring met artiflex. Ik ben heel tevreden over de mensen die op kantoor zitten, ze luisteren naar je een zijn heel meelevend ook als er wat aan de hand is. Kortom een goed en leuk bedrijf om voor te werken.

Top Uitzendbureau!

Ik ben hardstikle tevreden met Artiflex, ze hebben mij met alles heel goed geholpen en zijn zeer behulpzaam geweest. Als je een goeie baan zoekt met kans op overname dan moet je zeker bij Artiflex zijn! Hartstikke bedankt voor alles!

Innovatief bedrijf waar je de kans krijgt

Voorheen voor een grote organisatie gewerkt waar je als nummer behandeld wordt. Hier krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen en hangt er een positieve werksfeer met leuke collega's.

Kan zeker beter

Werk er nu nog niet zo lang maar de meeste zijn wel betrokken. Alleen wanneer je ziek bent merk ik daar weinig van. Jammer. De financiële kant worden wel wat foutjes gemaakt en gelukkig ook herstelt maar nog niet voldoende.

Werknemer centraal!

Artiflex is een recruitmentorganisatie die de werknemer centraal stelt. Eerlijk en duidelijk in communicatie, een informele omgang en een huiselijk ontvangst. Elke dag ruimte voor een praatje en op vrijdag een gezellige borrel! Zelf werk ik al ruim 6,5 jaar bij Artiflex en nog steeds met heel veel plezier. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling staat hoog in het vaandel.

Heel fijn bedrijf om voor te werken

Bedrijf dat veel geeft om zijn werknemers. Denkt mee en probeert altijd het beste voor de kandidaat eruit te halen.

Veelzijdige zelfstandige baan.

Werkzaam als magazijnbeheerder bij een klein bedrijf in solarpanelen. Erg zelfstandige baan binnen een kleine organisatie. Veelzijdig, uitdagend en geen dag is hetzelfde

Pluspunten

Zelfstandigheid, ruimte voor ontwikkeling, eigen ideeën

Minpunten

Weinig structuur, ad hok werkzaamheden

Fijne werksfeer

Ik heb goede ervaringen met Artiflex Heb al eerder voor hen gewerkt en nu weer met plezier

Pluspunten

Aardige mense loon mooi op tijd

Minpunten

Soms komt planning voor volgende dag niet goed binnen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Artiflex. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Artiflex met

• Artiflex