Artic Horizon

19: Artic Horizon reviews van werknemers

Fijne werksfeer duidelijk communicatie veel doorgroeimogelijkheden

Zeker een aanrader volwassen werksfeer. Uren worden netjes geregistreerd.Je pakt het snel op en er zijn veel leuke bonussen die je kan verdienen hard werk word zeker beloont.

Pluspunten

Het eten word gefaciliteerd Collegiaal Veel bonussen

Hele slechte ervaring

€17 per uur….. dat is een leugen om zo veel mogelijk sollicitanten binnen te halen. Vanaf 18 jaar is het bruto uurloon tussen de €12/€13. Pas bij 10 sales per week krijg je €17. Daarnaast maak je niet een ‘zelfstandige sale’, want je moet eerst de gegevens ophalen aan de hand van een script en daarna neemt een collega die daar al lang heeft gewerkt het gesprek over. Dus ookal haal je de 10 sales binnen een week krijg je alsnog geen €17 per uur. Ik maakte per dag €20 aan ov kosten en ik vroeg dus om een reiskostenvergoeding maar nee hoor… ze vinden het belang van de werknemer ook niet een beetje belangrijk, ookal deed ik mijn werk uitstekend en had ik meerdere sales voor ze gemaakt binnen een week. Gratis lunch en snacks in de kantine? Daar klopt niks van, soms als je een beetje geluk hebt is er witte brood en kaas in de koelkast maar dat is het. Ze vertellen niet voor welk energieleverancier ze werken maar ze geven je meteen een script waarmee je moet beginnen. Je moet naar ondernemers bellen en hun wijs maken dat zij recht hebben op ondernemerstarieven. Dit zijn allemaal smoesjes om de klant uiteindelijk op te lichten. Artic Horizon is een bedrijf dat geen normen en waarden kent dus kijk maar of je hier wilt gaan werken…

Pluspunten

Ze kunnen je goed ompraten

Minpunten

Niet nakomen van de beloftes

Slecht bedrijf met alleen maar valse beloftes

1e maand 40 uur contract, mijn eerste salaris kreeg ik 1100,- euro en Hoorde dus 1800,- te verdienen en dan heb ik daar mijn bonussen nog niet eens bij opgeteld! GENAAI DUS ! Manager die denkt dat hij de grote baas is wil zelf alleen maar dure merkkleding dragen van de bonussen die de medewerkers maken, Het is een leugen bedrijf ze verkopen Discount Energie Maar benoemen niet eens de bij de Vacature ! Dit is zo dramatische Slecht ! Duivelse praktijken !

Pluspunten

Goede Leugenaars

Minpunten

Letterlijk is dit bedrijf gebasseerd op leugens

Productief en goed bonussysteem

Toen ik mijn sollicitatie deed was me al gauw duidelijk dat dit een bedrijf is waar veel kansen liggen. Naast de goed betaalde uren en bonussen zijn er tal van doorgroeimogelijkheden en perfecte begeleiding. Ook het eten wordt dagelijks verzorgd! Kortom; een topbedrijf!

Pluspunten

Gratis lunch en avondeten

Absoluut geen gezellige sfeer.

Ze beloven veel in de vacature maar wanneer je daar begint te werken is het helemaal iets anders. Achter klanten rennen die helemaal niks van hun(artic horizon) willen horen of nog erger, Niet eens weten wie ze zijn! Er is een jonge daar die manager ofzo is, Die praat heel lelijk met de werknemers. Je verdient helemaal geen 17€ p/u.... het is 13,50 p/u en als je targets behaal krijg je alleen die keer 17€.

Officiële reactie van Artic Horizon

23 december 2021
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Helaas geef je aan minder tevreden te zijn over de samenwerking en de vergoeding die onze medewerkers krijgen. We vinden het vervelend dat je dit zo ervaren hebt, zeker omdat onze HR-coördinatoren nauw contact hebben met hun medewerkers en graag klaar staan om vragen of problemen te bespreken.Graag komen we in contact met je om dit te bespreken.Zou je deze review en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar recruitment@artichorizon.nl? Alvast bedankt.

goede werkomgeving

gratis ontbijt, lunches, avondeten. veel incentives en bonussen. goed betaald. gezellige collega's

Productieve en gezellige werkomgeving

Gezellige werksfeer waar iedereen elkaar beter wilt maken. Goed bedrijf om sales ervaring op te doen. Het eten wat dagelijks wordt verzorgt is zeker een pluspunt!

Pluspunten

Gratis ontbijt/lunch/diner Training Begleiding

Productieve en gezellige sfeer.

Het is een top bedrijf waar je het vak sales agent echt kunt leren, ze helpen je er dan ook graag bij zodat jij er goed in wordt.

Pluspunten

Gratis lunch, warme maaltijd

Top bedrijf

Een super leuk bedrijf met een gezellige en team en top management, wat de werksfeer erg prettig maakt!

Pluspunten

Ontbijt, Lunch en Avondeten

Beloven veel komen weinig na

Tijdens het sollicitatie gesprek krijg je allemaal mooie beloftes te horen. Na de eerste werkdag zie je gelijk dat er weinig van waar is. Ze zeggen bijvoorbeeld dat je het verkopen echt gaat leren en dat je meerdere cursussen krijgt. Eindstand krijg je een script onder je neus geschoven die je letterlijk van hun moet oplezen tijdens elk gesprek. Uiteindelijk heb ik geleerd hoe ik moest voorlezen.

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Valse beloftes, slecht management

Super gezellige werkomgeving!

Een top bedrijf met een super leuk en gezellige team wat de werksfeer erg prettig maakt! en natuurlijk leuke bonussen waardoor je extra gemotiveerd raakt om extra hard te werken.

Pluspunten

Gratis lunch, leuke werksfeer, leuke bonussen!

gezellige, vriendelijke werkomgeving

top bedrijf, elke dag met plezier naar werk en der wordt goed voor je gezorgd, de faciliteiten in de pauze zijn ook perfect je hebt als je hier werkt niks te klagen

Pluspunten

inclusief lunch en avond eten

Hard werken, leuke sfeer en goed salaris

Het is een jong bedrijf met ambitieuze verkopers. Er heerst een gezellige sfeer maar hard werken is een must. Als je op zoek bent naar een bedrijf waar je veel uren kan maken en grote kans om door te groeien dan raad ik Artic Horizon zeker aan.

Pluspunten

Gratis ontbijt, lunch, avondeten en gezellige sfeer

Minpunten

Lange werkdagen en prestatiegericht

Als je met plezier naar je werk wilt gaan, ben je hier op de juiste adres!

Toen ik begon met mijn sollicitatie, was ik best zenuwachtig.. naja je kent het wel! Maar de spanning was erg hoog omdat ik me besefte dat ik iets ging doen waar ik eigenlijk helemaal niks af wist.. hoe wij dat op de werkvloer zeggen is “geeeeen probleem, geeen probleeeem” Je word er goed in begeleid, en alles word stapje voor stapje gedaan. Daarnaast ging mijn werk motivatie omhoog door het leuke sfeer op de werkvloer! Super gezellige collega’s die je met veel plezier willen helpen! Wat ben ik blij dat ik deze kans kon pakken!

Pluspunten

Gratis lunchen, ontbijt en avondeten. Game kamer, tussen door leuke activiteiten

Hele gezellige werksfeer

Ik werd hier heel vriendelijk ontvangen op de eerste dag door alle collega’s. Het is een hele fijne werksfeer en je hebt veel doorgroeimogelijkheden! Hier wordt goed voor je gezorgd ontbijt, lunch en avondeten. Je hebt een gameroom om te ontspannen in de pauzes. Je wordt ook heel goed getraind zodat je elke week je target haalt!

Pluspunten

Eten word voor gezorgd, goed betaald en fijne werksfeer

Gezellige sfeer elke dag weer een nieuwe uitdaging

Ik ben een half jaar geleden begonnen bij Artic Horizon en elke dag is weer een nieuwe uitdaging. De tijd vliegt voorbij en dat is iets wat ik erg belangrijk vind. Op de werkvloer wordt hard gewerkt maar tussen het werken door wordt er veel gelachen. Ik had wel wat ervaring in de sales maar door de trainingen en collega's op de vloer is het voor mij zo makkelijk geworden dat ik leuke bonussen ontvang. Eens in de 3 maanden hebben we ook een battleweek en het team wat dan de meeste sales behaald wint leuke prijzen.

Pluspunten

Ontbijt, lunch en avond eten gratis op kanoot

Gezellige collega’s

De collega’s zijn gezellig en aardig, de sfeer is goed en iedereen helpt je graag. Zo leer je het vak snel

Pluspunten

Gratis eten en drinken

Minpunten

Lange dagen

Gezellige werksfeer met echte salestijgers

Bij Artic Horizon leer je echt verkopen! Je leert de psychologie achter het overtuigen. De kunst van luisteren en het letten op lichaamshouding en gedrag. Dit bedrijf is zo veel meer dan enkel en alleen een script oplezen achter een telefoon. Hier leer je het vakmanschap verkopen! Ik ben binnen een jaar van junior agent naar manager customer care en operations gepromoveerd. Een enorme prestatie. Dit had ik niet zonder Artic Horizon kunnen bereiken.

Pluspunten

Gratis Ontbijt, Lunch en avondeten - Gaming room - Leuke incentives

Gezellige werksfeer met echte salestijgers

Pluspunten

Gratis Ontbijt, Lunch en avondeten - Gaming room - Leuke incentives

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Artic Horizon. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Artic Horizon met

Reviews over Artic Horizon per locatie