Archipel

Reviews voor Verzorgende Ig (m/v) bij Archipel

Collegialiteit: collega's praten meer over elkaar als met elkaar. Meerdere locaties gewerkt maar de communicatie is een groot probleem, moeilijk te doorbreken ook. Roddelcultuur. Visie: client en regie, echter in de praktijk is er weinig regie. Behandelaren en medewerkers bepalen voor client. Alles draait om geld nog over de rug van de client en zijn familie. wil de client aan iets mee doen kost dit veel geld, is dat geld er niet dan houd het op voor de client, erg jammer. Zelfsturing: 1 grote bezuinigingskwestie de client word er niet beter op hier door, het lijkt meer om de medewerkers te draaien dagelijks als om de cliënt. Iedereen is druk met taken en de client hangt daar een beetje bij nog. Erg jammer!
Pluspunten
Opledingsmogelijkheden zijn er veel binnen Archipel, groot pluspunt.
Minpunten
Roddelcultuur en sfeer
Door de bezuinigingen in de zorg. Kwaliteit en tijd voor de mensen gaat achteruit wat erg jammer is.
Minpunten
bezuinigingen
Werken bij de archipel is leuk, er is een grote diversiteit aan werkzaamheden en de onderlinge band met collega's is goed. Het lastige van mijn baan is het combineren van werk en prive ivm de onregelmatigheid.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
onregelmatigheid van werk