Anytime Fitness

12: Anytime Fitness reviews van werknemers

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.751 reviews

Gezellige werkomgeving

Leuke werksfeer, leerzaam en goede ondersteuning op elk vlak

Onprofessionele manager

Zeer onprofessionele manager. Mijn getuigschrift slaat nergens op. Maar mijn collega trainster en de mensen die daar sporten zijn wel heel leuk en aardig

Pluspunten

Gratis sporten

Minpunten

Geen pensioen

werkomgeving

het is een hele fijne groep om mee samen te werken, het is een heel jong team die daar werkt.

Compleet onbetrouwbaar!!

Men denkt louter in eigenbelang. Men heeft zich perfect de Amerikaanse cultuur eigen gemaakt en heeft alleen oog voor winst en geen enkel oog en respect voor de mensen die hiervoor moeten zorgen. Je bent niet meer dan een nummer. Gemaakte afspraken komt men niet na en hypocrisie en onbetrouwbaarheid zijn woorden die in hun visie diep zijn verankerd.

Pluspunten

Minpunten

Teveel om op te noemen!

Niet veel te doen

Bij het bedrijf anytime in hoogeveen, vragen de werknemers niet veel van je. Je hebt bijna nooit iets te doen in de fitness. Agenda is vaak leeg en als er afspraken zijn komen die regelmatig niet opdagen en moet je erachteraan bellen

Bedrijfscultuur kan verbeterd worden

De bedrijfscultuur laat te wensen over, wat ten koste gaat van gemotiveerde werknemer(s) waardoor ik meerdere vaste collega's heb zien vertrekken. Management weigert te kijken naar verbeterpunten, voor de groei van het bedrijf blijven er veel zaken liggen die eenvoudig opgelost kunnen worden door meer inzet en transparantie te tonen richting werknemers en af te stappen van een boven positie naar een meewerkende positie. Betrek de werknemers die graag een bijdrage willen leveren en sta open voor verbeteringen! Klanten staan zogenaamd voorop, maar de werknemers die voor het klantcontact verantwoordelijk zijn worden nalatig behandeld. Het is daarnaast erg duidelijk wie een voorangsbehandeling krijgt en wie achterblijft. Meerdere klachten van klanten gehad over management en sfeer. Een open houding zonder aannames waarin echt samengewerkt wordt met alle werkgevers en niet maar een select groepje zou de bedrijfscultuur kunnen verbeteren met daarnaast het afstappen van een autoritaire houding waarin verwacht wordt dat werkgevers over hun eigen grenzen gaan. Een baas maakt nog iemand geen leider.

Pluspunten

leuke (directe) collega's, hygiene, flexibele uren, leuke klanten

Minpunten

geen cao, geen veilgheid werknemers, slechte sfeer, weinig tot geen communicatie, slechte communicatie, geen doorgroeimogelijkheden, weinig uitdaging, weinig positiviteit, geen vertrouwen in personeel, mannencultuur

Goeie sportschool

veel verschillende werkzaamheden en elke klant is anders.

weinig mogeleijkheden

geen cao werkgever wilt flexibele werknemers maar is zelf alles behalve flexibel. te veel mondelinge afspraken die niet nagekomen worden (promotie, contract onbepaalde tijd.. ga maar door)

Pluspunten

leuke leden

Minpunten

geen cao. kans op vast contract is klein. commerciele doelen staan boven de kwaliteit voor de leden

is super!!!

Anytime fitness is een leuk bedrif om inte werken, het zijn ook hele leuk collegas om mee te werken si zijn bijna het zelfde al een familie voor mij. materiel altijt genoeg het is super gezellig om er te werken en als ik en nieuw contract zou krijgen om er te Kunnen werken zou ik gegarandeerd terug gaan erheen!

Pluspunten

gratis valai koffie the lunch

Minpunten

Leuk en leerzaam begonnen, nu rommelig en gespannen

Hier anderhalf jaar geleden begonnen met werken. In het begin heel erg naar mijn zin gehad tot dat steeds meer gemaakte afspraken niet na werden gekomen. Ook de organisatie erg rommelig. Het (vooral 's avonds als het druk is) onder de mensen zijn zorgt voor het stukje waardering waarom ik hier vandaag de dag nog werk. Het is daarom tijd voor een nieuwe uitdaging.

Pluspunten

Veel waardering vanuit leden, Veel met mensen bezig

Minpunten

Niet nakomen van (contractuele) afspraken, Rommelige organisatie, Oncomfortabele werkuren

Sportschool waarvan de eigenaren weinig bemoeienis mee hadden

Ik was aangesteld als sportinstructeur/masseur. Deed tevens grootste gedeelte management: bij ziekte/verlof vervanging regelen. functioneringsgesprekken voeren, contacten arbeidsbureau/uitzendbureau onderhouden i.v.m. aanname nieuw personeel, bar/receptie werk, begeleiding van klanten, ontvangen van nieuwe (potentiele) leden, etc. onderhoud apparatuur

Pluspunten

Altijd zelfstandig werken.Erg afwisselend werk.fijne klanten

Minpunten

weinig tot geen bemoeienis eigenaren. geen promotiemogelijkheden

leuke collega's

Het werken bij Anytime Sittard is gezellig. Ik heb leuke collega's. Ik vind het leuk om mensen te helpen aan een passend trainingsschema zodat ze met plezier aan de slag kunnen en hun doelen kunnen behalen.

Minpunten

avond uren werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Anytime Fitness. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Anytime Fitness in populaire locaties

• Anytime Fitness