ANWB
Hele fijne collega's. Altijd bereid om voor je te werken. Afwisselend werk.
Ik heb hier 6 jaar met plezier gewerkt. Nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.
Een afwisselende functie met veel diverse taken. Je werkt in een heel gemotiveerd team met gezellige collega's.
Heerlijk beginnen met het verkopen van de bladen van de ANWB, prachtige exemplaren. Dat je met eerlijke verkoop het verste komt. Zowel Easy Flex als de ANWB heel fijn. Allemaal heerlijke collega's, leergierig op de manier hoe ik werkte. De afdeling van de marketing van de ANWB kwamen kijken hoe ik verkocht.Ik verkocht n.l. heel veel. Het was niet zo moeilijk een mooi product. Dat ik gevraagd werd om de afdeling in Den Haag trainingen mocht geven.
Pluspunten
Eigen inbreng in de verkoop
Minpunten
Heb ik niet.
ANWB is een hele leuke bedrijf, ik werk als hulpverlener voor consumentenmarkt buitenland. Het is heel druk in de zomervakantie, waardoor ik heb leren omgaan met hoge dosis werkdruk. Er is een hele leuke werksfeer. Het enige probleem is de werktijden, omdat het bedrijf 24/7 open is, moet ik soms hele rare tijden werken.
Pluspunten
leuke werksfeer
Minpunten
werktijden
Ik heb met veel plezier bij de ANWB gewerkt.De sfeer was prettig.Collega's waren zeer collegiaal en in overleg was van alles mogelijk.De werkomgeving was prettig. Ik wist wat ik te doen had en dat deed ik met veel plezier.
Pluspunten
zie hierboven
Minpunten
veelzijdig werk, elke dag weer anders, en het sociale contact met de klant spreekt mij erg aan
Als je aankomt zorg je dat je werkplek gebruiksklaar is. Ik heb geleerd om goed naar klanten te luisteren en ze te laten uitpraten. De collega´s zijn heel gezellig de werksfeer is ook top iedereen kan met elkaar overweg van jong naar oud. Het moeilijkste was dat je af en toe boze klanten aan de telefoon krijgt die jou niet laten uitpraten terwijl jij een oplossing voor ze heb. Het leukste was dat de sfeer gezellig was iedereen staat voor je klaar je gaat met plezier naar je werk
Ik vond het heerlijk werk om te doen. Klanten te woord staan, (reis)verzekeringen afsluiten, vakanties boeken. Ik deed alles om de klant zo uitgebreid mogelijk te kunnen laten genieten van hun vakantie.
Elke dag kan weer verschillend zijn, vanwege verschillende klanten en vraag per dag.
Leiding geven aan de afdeling beveiliging. geleerd dat je binnen Beveiliging met een kubusgedachte naar beveiligingsvraagstukken moet kijken. Check check dubbel check. Door de directie werd het beveiligingsbeleid gedragen, wat de uitvoering een stuk makkelijker maakte. Als teamplayer vindt ik werken met collega's een genot
Pluspunten
Mogelijkheid tot verder ontwikkelen
Minpunten
De ANWB Alarmcentrale in Assen biedt niet alleen een ontzettend leerzame werkervaring, maar ook een hartstikke leuke werkomgeving waarbij er meer dan genoeg ruimte is voor gezelligheid.
Minpunten
Af en toe nacht- en weekenddiensten
De ANWB is een top organisatie om voor te werken. De sfeer is er goed, het werk is afwisselend en ik leer elke dag iets bij.
Pluspunten
Goede communicatie tussen werkgever en werknemer.
Minpunten
.Dit is een heerlijk bedrijf om voor te werken, er is een goede balans tussen de vereniging ANWB en de commerciële kant van het bedrijf. Het bedrijf is zodanig groot en biedt zodanig veel mogelijkheden dat een persoonlijke groei altijd mogelijk is. Elke afdeling binnen ANWB is opnieuw een uitdaging. Hoop er nog lang voor te mogen werken.
Pluspunten
Constante training in communicatie
Minpunten
Die zijn er niet
Leuk bedrijf om bij te werken. Aardige collega's. Opent veel deuren
Prettige samenwerking met alle collega's. Spinfunctie in een web. Fungeren als intermediair en mediator tussen externe en interne afdelingen die soms tegenstrijdige belangen kunnen hebben. Grafische adviezen uitbrengen, probleemoplossend zijn.
Pluspunten
Veelzijdige organisatie, boeiend en prettig.
Minpunten
Moest vier uur per dag reizen woon-werk verkeer
Je werkt in een dienstverlenende functie, dit is heel dankbaar werk. Ik heb hier 3 jaar met veel plezier gewerkt, mede door de enorm prettige collegiale sfeer.
Bij de ANWB heb ik een prettige tijd gehad. De werksfeer is informeel en altijd gezellig geweest.
De dagen op het werk waren nooit het zelfde. De sfeer in zowel de winkel als onder de collega's was goed. We konden allemaal goed met elkaar opschieten en haalden grapjes met elkaar uit. Wat ik daarvan heb geleerd is dat het erg belangrijk is om een goede sfeer te creeren, dit voelen ook de klanten die de winkel binnen stappen. Het moeilijkste van de baan vond ik de verzekeringen afhandelen, er waren ontzettend veel dingen waar je rekening mee moest houden. Dit vond ik nogal wat omdat jij dit moet invullen voor de klanten. Het leukste vond ik het verschil tussen winkel/reisbureau en de verzekeringsbalie, je kon altijd iets anders doen zodat het niet elke dag het zelfde was.
Pluspunten
Goede sfeer en teamwork
Minpunten
iets verder van huis
Een goede werkgever met een goede werksfeer en breed activiteitenpakket dus ook veel verschillende functies. Goede arbeidsvoorwaarden, sociaal en goed voor zijn medewerkers.
Op het hoofdkantoor diverse interne doorgroei-mogelijkheden