ANWB
Hele fijne collega's. Altijd bereid om voor je te werken. Afwisselend werk.
Een geweldig bedrijf. Dat zorgt dat alle leden met een goed gevoel op pad kunnen gaan.
Voor de periode van vijf maanden heb ik stage gelopen bij de ANWB in Leeuwarden, waar ik veel ervaring heb opgedaan als een allround medewerker. Dit betekent dat ik constant met klanten aan het communiceren was om ze zo goed mogelijk te helpen. Ik stond achter de kassa, maar ging vaak de klanten begeleiden wanneer ze hulp nodig hadden met het kiezen voor de perfecte ANWB product die ze nodig hadden. Ik heb geleerd om altijd vriendelijk en open naar de klanten toe te zijn. Klanten waarderen een enthousiaste medewerker en dit motiveerde mij om altijd open en vriendelijk naar de gasten toe te zijn. Wat ik ook geleerd heb is om zelfstandig te werken, wanneer er geen collega's in de buurt zijn bijvoorbeeld, moest ik vaak multitasken door eerst de klant te helpen met het kiezen van het juiste product en vervolgens naar de kassa toe te lopen om met de klant af te rekenen. De manager van de winkel was professioneel in haar werk en naar mij toe ook. Het contact met de collega's was goed, vriendelijk naar elkaar toe en respectvol. Het leukste van de baan was het contact met de klanten.
Pluspunten
centraal gelegen
Minpunten
de werkkleding vond ik niet fijn
Fijne werksfeer! De meeste klanten die de winkel komen bezoeken zijn hun aanstaande vakantie aan het voorbereiden. En dat is natuurlijk super leuk! Ook houd ik van divers werk en dat is zeker wat de ANWB aanbiedt. Verzekeringen, Pechhulp,internationaal rijbewijs. En zo kan ik nog veel meer dingen opnoemen. Een topbaan!
ANWB is een heel open en warme omgeving. Niet heel veel mogelijkheden om door te groeien (intern) Wel om eventueel een extra skill te ontwikkelen, zoals verzekeringen. Collega's waren collegiaal, sociaal en flexibel. Er is de mogelijkheid om groepen te ondersteunen en te begeleiden. Ik functioneerde ook als vraagbaak en begeleider. Het leukste aan deze baan was, het uitzoeken van klachten. Oplossen van problemen.
Pluspunten
Flexibiliteit in uren/dagen
Minpunten
Strenge werkbeleid qua lunchtijden, inlogtijden e.d.
Leerzaam, productief en gezellige werksfeer op werkvloer.
Ik heb met plezier gewerkt en heb diploma's behaald, te weten WFT Basis en Schade particulier verzekeringen. Ik werd ernstig ziek en ben gelukkig genezen.
Pluspunten
Cadeaubonnen
Minpunten
nvt
Een fijne werkplek met prettig leiderschap. het was een leuk jaar en een leuke eerste baan. De collega's waren aardig en het leukste aan de baan was de voldoening die ik haalde uit het hard werken.
ANWB is een fijn bedrijf om voor te werken. Prima arbeidsvoorwaarden, vergoedingen etc. Er zijn natuurlijk wel een paar min punten maar dat heeft ieder bedrijf. Het werk is nooit saai! Altijd wat te doen en enorm service gericht en dat ben ik ook. De klant altijd op 1 en tevreden de winkel uit laten gaan. Helaas geeft ANWB ook moeilijke vaste contracten en daarom moet ik weer opzoek naar een nieuwe uitdaging. Ik heb hier erg veel geleerd en zal dat ook zeker meenemen in mijn toekomst.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Geen vaste contracten
Goede arbeidsvoorwaarden, veel vrije dagen.. Wat ik mis zijn de mogelijkheden, of aanmoedigen om binnen het bedrijf een volgende stap te zetten.
Werken bij de grootse vereniging van Nederland biedt veel kansen om je te ontwikkelen.
Pluspunten
Iedereen kent de ANWB, dus je komt makkelijker binnen
Minpunten
Soms wel erg ambetlijk
Een zeer afwisselende baan met veel empathie naar de wegenwachten
Bij binnenkomst door naar het magazijn. Plaats maken voor de nieuwe voorraad. Aannemen van de nieuwe voorraad en sorteren in het magazijn. Deze voorraad ook verwerken in de winkel en zorgen dat deze voldoende aangevuld bleef.
Het is een feest om voor de ANWB te werken. De winkel verkoopt produkten en diensten waar ik volledig achter sta. Voorheen was ik al trouwe klant van de ANWB. De collega's zijn aardig en hulpvaardig en allemaal erg enthousiast!
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
salaris
Een mooi bedrijf waar je veel leert. Er is veel aandacht voor nieuwe mensen, er wordt tijd voor genomen om ze wat te leren.
Wat ooit een "familiebedrijf" was is dat nu zeker niet meer. Te veel lagen en mensen door de vele processen. De geforceerde open cultuur gaat ten koste van het werk. Te grote open afdelingen als gevolg.
Pluspunten
Korting winkel
Minpunten
Vaak geen parkeerplaats, fouten niet serieus opgepakt
ANWB een leuk en sfeervol bedrijf. Ik heb veel kansen gekregen binnen mijn functie hier ben ik de ANWB (manager) erg dankbaar voor. Verder is het jammer dat er binnen het bedrijf weinig doorgroei mogelijkheden zijn of worden aangeboden.
Pluspunten
Top collega's
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheden.
ANWB luister aandachtig naar de wensen van haar medewerkers en probeert hier zo veel mogelijk rekening mee te houden.
Als je bijna 30 jaar ergens blijft werken zegt dat genoeg. Prima collega's.
Het hangt allemaal af van wie je manager is. Het kan superleuk zijn, maar ook vreselijk.
Pluspunten
Veel kortingen.
De dag begint met alles te activeren, bijpraten, wat is de planning en actie voor de dag. Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Het bedrijf staat open voor doorgroei
Minpunten
Op een kantoor in het land is de doorgroei minder tot niet