ANWB
Hele fijne collega's. Altijd bereid om voor je te werken. Afwisselend werk.
Het is een feest om voor de ANWB te werken. De winkel verkoopt produkten en diensten waar ik volledig achter sta. Voorheen was ik al trouwe klant van de ANWB. De collega's zijn aardig en hulpvaardig en allemaal erg enthousiast!
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
salaris
Een mooi bedrijf waar je veel leert. Er is veel aandacht voor nieuwe mensen, er wordt tijd voor genomen om ze wat te leren.
Een werkdag bij de ANWB rijopleidingen is een dag als geen andere elke dag is het weer een verrassing wie er bij je in de auto stapt. Wat ik er heb mogen leren is om van mensen te houden en ik heb er een hoop mensenkennis op gedaan. De directie is altijd aanwezig je kan er altijd aankloppen voor zowel een zakelijk gesprek als persoonlijk maar ook voor de gezelligheid. Wat mijn collega's betreft zijn er een hoop verschillende leeftijdscategorieën waardoor er in de pauzes leuke gesprekken ontstaan maar ook boeiende discussies. Het moeilijkste aan de baan is dat je veel verschillende mensen in de auto hebt dus niet altijd een klik tevens maakt dit het ook het leukst en heel afwisselend. Het mooiste aan mijn baan is dat je de mensen ook echt leert kennen en soms ook kan helpen. Ik zeg altijd dat ik twee functies heb rijinstructrice maar ook psycholoog.
Pluspunten
Veel ruimte voor eigen input
Minpunten
Wat ooit een "familiebedrijf" was is dat nu zeker niet meer. Te veel lagen en mensen door de vele processen. De geforceerde open cultuur gaat ten koste van het werk. Te grote open afdelingen als gevolg.
Pluspunten
Korting winkel
Minpunten
Vaak geen parkeerplaats, fouten niet serieus opgepakt
ik heb daar met plezier gewerkt als ondersteuning bij winkel en magazijnbeheer. Omdat ik afgekeurd was en toch heel graag wil werken kon ik aan de slag bij ANWB GV1 winkel en magazijn. Helaas na 10 jaar veranderde situatie omdat er verschillende andere winkels geopend werden in de omgeving Den Haag een aantal collega's daar gingen werken en ik mijn ondersteuning niet kreeg en de stress te veel werd en ik weer ziek werd.
Pluspunten
leuk afwisselend werk
Minpunten
te veel stress
ANWB een leuk en sfeervol bedrijf. Ik heb veel kansen gekregen binnen mijn functie hier ben ik de ANWB (manager) erg dankbaar voor. Verder is het jammer dat er binnen het bedrijf weinig doorgroei mogelijkheden zijn of worden aangeboden.
Pluspunten
Top collega's
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheden.
ANWB luister aandachtig naar de wensen van haar medewerkers en probeert hier zo veel mogelijk rekening mee te houden.
In de loop der jaren een groot netwerk opgebouwd. Veel grote budget adverteerders weten te binden aan ANWB Media. ANWB media heeft een bijzonder goed imago in de markt en ook intern. Sperk portofolio aan media middelen.
Als je bijna 30 jaar ergens blijft werken zegt dat genoeg. Prima collega's.
Het hangt allemaal af van wie je manager is. Het kan superleuk zijn, maar ook vreselijk.
Pluspunten
Veel kortingen.
Ik geef per dag meestal twee klassen les, variërend van groep 3 tot en met groep 8. De lessen zijn aangepast op leeftijd. Een enkele keer geef ik les op speciaal onderwijs, hier pas ik dan zelf de les op aan. Tijdens dit werk leer ik veel, elke dag en elke school is anders. Hierbij is het steeds weer een uitdaging om te kijken hoe je het beste de les kunt geven. Bij het werk heb ik leuke collega's, soms geven we samen de les maar vaak zelfstandig. Jammer aan de baan is dat ik vrijwel geen doorgroei mogelijkheid heb. Het leukste van de baan vind ik het werken met de kinderen en de collega's.
De dag begint met alles te activeren, bijpraten, wat is de planning en actie voor de dag. Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Het bedrijf staat open voor doorgroei
Minpunten
Op een kantoor in het land is de doorgroei minder tot niet
Ik heb hier 6 jaar met plezier gewerkt. Nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.
Een afwisselende functie met veel diverse taken. Je werkt in een heel gemotiveerd team met gezellige collega's.
Heerlijk beginnen met het verkopen van de bladen van de ANWB, prachtige exemplaren. Dat je met eerlijke verkoop het verste komt. Zowel Easy Flex als de ANWB heel fijn. Allemaal heerlijke collega's, leergierig op de manier hoe ik werkte. De afdeling van de marketing van de ANWB kwamen kijken hoe ik verkocht.Ik verkocht n.l. heel veel. Het was niet zo moeilijk een mooi product. Dat ik gevraagd werd om de afdeling in Den Haag trainingen mocht geven.
Pluspunten
Eigen inbreng in de verkoop
Minpunten
Heb ik niet.
ANWB is een hele leuke bedrijf, ik werk als hulpverlener voor consumentenmarkt buitenland. Het is heel druk in de zomervakantie, waardoor ik heb leren omgaan met hoge dosis werkdruk. Er is een hele leuke werksfeer. Het enige probleem is de werktijden, omdat het bedrijf 24/7 open is, moet ik soms hele rare tijden werken.
Pluspunten
leuke werksfeer
Minpunten
werktijden
In het kleine team werden de pieken opgevangen door spontaan werk van elkaar over te nemen. Zelfs in de periode dat dit nog niet gewoon was werd werk naar huis meegenomen door parttimers om op dagen dat men niet op kantoor werkte toch productief te zijn.
Pluspunten
goed geoutilleerd bedrijf met actieve personeelsverenigingen
Minpunten
Ik heb met veel plezier bij de ANWB gewerkt.De sfeer was prettig.Collega's waren zeer collegiaal en in overleg was van alles mogelijk.De werkomgeving was prettig. Ik wist wat ik te doen had en dat deed ik met veel plezier.
Pluspunten
zie hierboven
Minpunten
veelzijdig werk, elke dag weer anders, en het sociale contact met de klant spreekt mij erg aan
Als je aankomt zorg je dat je werkplek gebruiksklaar is. Ik heb geleerd om goed naar klanten te luisteren en ze te laten uitpraten. De collega´s zijn heel gezellig de werksfeer is ook top iedereen kan met elkaar overweg van jong naar oud. Het moeilijkste was dat je af en toe boze klanten aan de telefoon krijgt die jou niet laten uitpraten terwijl jij een oplossing voor ze heb. Het leukste was dat de sfeer gezellig was iedereen staat voor je klaar je gaat met plezier naar je werk