ANWB

Reviews voor Verkoper (m/v) bij ANWB

Hele fijne collega's. Altijd bereid om voor je te werken. Afwisselend werk.
Waardering hebben ze nog nooit van gehoord,hard werken is geen probleem maar je kan overdrijven.
Pluspunten
Contact met mensen
Minpunten
Teveel om op te noemen
Helaas werk je de eerste jaren voor een uitzendbureau, salaris dus laag en reiskosten veel te laag. Ik werk voor mijn plezier maar als je kostwinner bent kan je hier niet van leven. Geen vaste uren dus altijd maar afwachten wat de maand brengt.
Leuke baan, veel contact met mensen alleen je krijgt zo slecht betaald voor de werkzaamheden die je verricht. Het zijn ook gewoon echt zware wekzaamheden op bepaalde momenten
prima werkgever als je niet afhankelijk ben van vaste uren
Bij de ANWB zou ik meer interesse hebben in een ondersteunende functie op kantoor, waarbij ik meer verantwoordelijkheden zou hebben voor bijvoorbeeld het afsluiten van polissen en/of verzekeringen. Dit was helaas niet mogelijk in de winkel.
Pluspunten
Contact met de klant, de werksfeer
Minpunten
Bevoorrading in het magazijn aanvullen n.a.v. bestellingen
leuk bedrijf alleen jammer dat het via een uitzendbureau is en op basis van 0 uren.
Hele afwisselende baan waar altijd wel wat te doen is.Dit maakt de werksfeer heel erg leuk!
Pluspunten
Veel opleiding
ANWB is fijne werkomgeving. Er is een leuke sfeer en er zijn veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
fijne werkomgeving
Minpunten
te weinig uren
Fijne werksfeer! De meeste klanten die de winkel komen bezoeken zijn hun aanstaande vakantie aan het voorbereiden. En dat is natuurlijk super leuk! Ook houd ik van divers werk en dat is zeker wat de ANWB aanbiedt. Verzekeringen, Pechhulp,internationaal rijbewijs. En zo kan ik nog veel meer dingen opnoemen. Een topbaan!
Leerzaam, productief en gezellige werksfeer op werkvloer.
Bij binnenkomst door naar het magazijn. Plaats maken voor de nieuwe voorraad. Aannemen van de nieuwe voorraad en sorteren in het magazijn. Deze voorraad ook verwerken in de winkel en zorgen dat deze voldoende aangevuld bleef.
Het is een feest om voor de ANWB te werken. De winkel verkoopt produkten en diensten waar ik volledig achter sta. Voorheen was ik al trouwe klant van de ANWB. De collega's zijn aardig en hulpvaardig en allemaal erg enthousiast!
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
salaris
Een mooi bedrijf waar je veel leert. Er is veel aandacht voor nieuwe mensen, er wordt tijd voor genomen om ze wat te leren.
Een afwisselende functie met veel diverse taken. Je werkt in een heel gemotiveerd team met gezellige collega's.
Heerlijk beginnen met het verkopen van de bladen van de ANWB, prachtige exemplaren. Dat je met eerlijke verkoop het verste komt. Zowel Easy Flex als de ANWB heel fijn. Allemaal heerlijke collega's, leergierig op de manier hoe ik werkte. De afdeling van de marketing van de ANWB kwamen kijken hoe ik verkocht.Ik verkocht n.l. heel veel. Het was niet zo moeilijk een mooi product. Dat ik gevraagd werd om de afdeling in Den Haag trainingen mocht geven.
Pluspunten
Eigen inbreng in de verkoop
Minpunten
Heb ik niet.
Ik heb met veel plezier bij de ANWB gewerkt.De sfeer was prettig.Collega's waren zeer collegiaal en in overleg was van alles mogelijk.De werkomgeving was prettig. Ik wist wat ik te doen had en dat deed ik met veel plezier.
Pluspunten
zie hierboven
Minpunten
veelzijdig werk, elke dag weer anders, en het sociale contact met de klant spreekt mij erg aan
Elke dag kan weer verschillend zijn, vanwege verschillende klanten en vraag per dag.
Iedere dag is anders. Vandaag sta je alleen kleding te verkopen, morgen van alles wat. Heerlijk! Afwisseling kom je niet te kort.
Pluspunten
afwisselend
Minpunten
Winkel cao
Geen dag is het zelfde bij de ANWB. Zo verkoop je een paar schoenen en 5 minuten later sta je iemand te adviseren over een reisverzekering, of vraag je een internationaal rijbewijs aan. Het is een leuk team waarin je gauw opgenomen word. Je moet best veel weten als je bij de ANWB werkt, gelukkig zijn er verschillende programma's om in te zoeken. Het leukste aan deze baan is dat het zo afwisselend is.
Pluspunten
vriendelijk collega's
Minpunten
nvt