ANWB

Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij ANWB

Productieve en gezellige werksfeer. Medewerkers staan klaar als je ergens tegen aan loopt
Pluspunten
Open en makkelijk toegankelijk bij hulp
Minpunten
leuk ingericht, heel relaxt en een hele grote gezellige kantine. constant cursussen om werknemers op te leiden.
Niet doen. Na een opleiding van 2 weken meteen in het diepe met factuurgesprekken. Begeleiding op een enkeling na kil, koud en niet toereikend. Cursussen werden altijd geannuleerd, afgebroken of er was wat. Geen enkele dag vrij rond de feestdagen van 2018. Was niet onderhandelbaar. Na maanden door naar grote zaal. Ook eigenlijk weer alles zelf uitzoeken. Moeilijk doen om coulance naar leden, het geven van een bloemetje als leden na bijvoorbeeld 50 jaar opzeggen en dat soort dingen. Dan weer door de een dan weer door de ander begeleid. Leiding niet consistent. Men vond dat ik bekakt sprak aan de lijn. Nooit iets positiefs, altijd negatieve kritiek. Viel niet echt mee te praten. Mijn account, daar was iets niet mee in orde, kreeg altijd de indruk dat dat mij kwalijk werd genomen. Uiteindelijk ontslag wegens tijdverlies aan telefoon. Toen ik 2 weken later mijn lidmaatschap opzegde (heb geen auto, brommer of fiets) kreeg ik bij de bevestingsmail in de bijlage een condoleance brief gericht aan mijn nabestaanden. Conclusie : heb veel geleerd, Wfts gehaald, maar als je niet in de bedrijfscultuur ligt, beter niet doen. Heb binnen een week iets anders gevonden met betere arbeidsvoorwaarden meer anno nu. Bij deze organisatie draait alle om geld, al doe zij anders voor.
Pluspunten
Leuk, lieve collega's
Minpunten
Organisatie zelf, hooghartige mensen die er vast werken .
Goede interne opleiding en begeleiding. De werkplekken zijn goed voor elkaar en de websites geven duidelijke informatie voor klant als medewerker. De hele dag aan de telefoon zitten met klanten moet je liggen. De werkdruk is behoorlijk hoog en vrije dagen opnemen is vaak lastig. De koffiemachine , ook niet onbelangrijk, voorziet in prima koffie.
Ik werd als part-time medewerker aangenomen en als full-time medewerker beoordeeld. Als parttimer moest ik even snel als een fulltime medewerker ervaring opdoen. De training was slecht en de coaching was nog slechter. Tenzij je van droge theoretische informatie houdt waar geen praktische link geboden wordt. Positieve voorbeelden worden niet geboden en ook geen oefening. Er wordt misbruik gemaakt van zwaktes en als je kritiek uit heeft dat stevige consequenties. Het probleem wordt bij jou gelegd. Zij maken per definitie nooit een fout. Dat kan niet goed zijn. Als flexwerker word je na 3 jaar weggestuurd zodat ze je niet in vaste dienst hoeven te nemen. Teammanager als mens oké maar zou beter deze menselijke kant in haar funktie toepassen. Medelijden komt niet goed over.
Pluspunten
Betaalbare kantine. Fruit op de afdeling.
Minpunten
Veel gevraagd, weinig geboden.
Verwarde bedrijscultuur, soort van sekte, leidinggevenden die denken dat ze eenieder neerbuigend kunnen behandelen dan wel arrogant zijn met tunnelvisie. Geen prettige werkomgeving.
Pluspunten
Lekkere koffie.
Minpunten
Te lang om te omschrijven!
Leuke werkgever, veel ruimte om te leren. Leuke collegas gehad.
Ik heb met plezier gewerkt en heb diploma's behaald, te weten WFT Basis en Schade particulier verzekeringen. Ik werd ernstig ziek en ben gelukkig genezen.
Pluspunten
Cadeaubonnen
Minpunten
nvt
ANWB een leuk en sfeervol bedrijf. Ik heb veel kansen gekregen binnen mijn functie hier ben ik de ANWB (manager) erg dankbaar voor. Verder is het jammer dat er binnen het bedrijf weinig doorgroei mogelijkheden zijn of worden aangeboden.
Pluspunten
Top collega's
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheden.
.Dit is een heerlijk bedrijf om voor te werken, er is een goede balans tussen de vereniging ANWB en de commerciële kant van het bedrijf. Het bedrijf is zodanig groot en biedt zodanig veel mogelijkheden dat een persoonlijke groei altijd mogelijk is. Elke afdeling binnen ANWB is opnieuw een uitdaging. Hoop er nog lang voor te mogen werken.
Pluspunten
Constante training in communicatie
Minpunten
Die zijn er niet
Op het hoofdkantoor diverse interne doorgroei-mogelijkheden
  1. Medewerker Klantenservice (m/v)