Logo van ANWB
ANWB

Reviews voor ANWB in Rotterdam

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 173 reviews

Leuke collega's om de klant te helpen

Bedrijfsstructuur is een drama Collega's waren uitstekende krachten Management was zeer slecht! Met name in communiceren naar de medewerkers

Professionle werkomgeving

Een werkdag bij de ANWB rijopleidingen is een dag als geen andere elke dag is het weer een verrassing wie er bij je in de auto stapt. Wat ik er heb mogen leren is om van mensen te houden en ik heb er een hoop mensenkennis op gedaan. De directie is altijd aanwezig je kan er altijd aankloppen voor zowel een zakelijk gesprek als persoonlijk maar ook voor de gezelligheid. Wat mijn collega's betreft zijn er een hoop verschillende leeftijdscategorieën waardoor er in de pauzes leuke gesprekken ontstaan maar ook boeiende discussies. Het moeilijkste aan de baan is dat je veel verschillende mensen in de auto hebt dus niet altijd een klik tevens maakt dit het ook het leukst en heel afwisselend. Het mooiste aan mijn baan is dat je de mensen ook echt leert kennen en soms ook kan helpen. Ik zeg altijd dat ik twee functies heb rijinstructrice maar ook psycholoog.

Pluspunten

Veel ruimte voor eigen input

Minpunten

Goede werkgever

Het is Ă©Ă©n van de beste werkgevers van Nederland jammer dat ik door een reorganisatie weg moest

Pluspunten

veel contact met mensen

Minpunten

onregelmatigheid

geen gezellige sfeer, collegas zie je bijna nooit, er wordt nooit een team dag of iets georganiseerd, nooit meetings

deze baan ben ik in augustus 2012 mee gestopt ivm met geen verlenging van mijn contract, terugloop van leerlingen

Vacatures van ANWB

in Rotterdam