ANWB

Reviews voor ANWB in Den Haag

Beloning is laag voor alles wat van je verwacht wordt. Je wordt hetzelfde beloond als iemand die minder taken uitvoert. Weinig waardering en hele hoge werkdruk.
Men staat niet open voor commentaar, wij deden het altijd zo dus dat is goed. Kansen voor iets van promotie o.i.d zijn er eigenlijk niet
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Overige
De ANWB maakt het voor iedereen mogelijk in vrijheid en met plezier onderweg te zijn. Daar ben je als medewerker direct of indirect elke dag mee bezig. Als medewerker van de facilitaire en vastgoed afdeling werk je voor alle bedrifjsonderdelen en verschillende dochterondernemingen. Dat maakt het werk interessant en zeer veelzijdig. ANWB-ers helpen graag hun leden, maar ook hun collega´s. Dat maakt het een fijn bedrijf om voor te werken.
Mooie ervaring, Anwb staat nooit stil. Vele mooie projecten.
Ik heb bij ANWB 3 maanden gewerkt en het was super! Werk was super leuk en nooit saai omdat elk gesprek en geval anders was. Daarnaast heb ik ontzettend veel leuke mensen ontmoet. Ik voelde mij daar helemaal thuis. Salaris was ook prima!
Pluspunten
Super gezellig sfeer en leuk werk
Minpunten
Werk tijden zeer afwisselend
leuk ingericht, heel relaxt en een hele grote gezellige kantine. constant cursussen om werknemers op te leiden.
Veel gevoel voor leden. Processen duren lang door oude IT systemen
Pluspunten
Werktemp
Minpunten
kwaliteit medewerkers
Niet doen. Na een opleiding van 2 weken meteen in het diepe met factuurgesprekken. Begeleiding op een enkeling na kil, koud en niet toereikend. Cursussen werden altijd geannuleerd, afgebroken of er was wat. Geen enkele dag vrij rond de feestdagen van 2018. Was niet onderhandelbaar. Na maanden door naar grote zaal. Ook eigenlijk weer alles zelf uitzoeken. Moeilijk doen om coulance naar leden, het geven van een bloemetje als leden na bijvoorbeeld 50 jaar opzeggen en dat soort dingen. Dan weer door de een dan weer door de ander begeleid. Leiding niet consistent. Men vond dat ik bekakt sprak aan de lijn. Nooit iets positiefs, altijd negatieve kritiek. Viel niet echt mee te praten. Mijn account, daar was iets niet mee in orde, kreeg altijd de indruk dat dat mij kwalijk werd genomen. Uiteindelijk ontslag wegens tijdverlies aan telefoon. Toen ik 2 weken later mijn lidmaatschap opzegde (heb geen auto, brommer of fiets) kreeg ik bij de bevestingsmail in de bijlage een condoleance brief gericht aan mijn nabestaanden. Conclusie : heb veel geleerd, Wfts gehaald, maar als je niet in de bedrijfscultuur ligt, beter niet doen. Heb binnen een week iets anders gevonden met betere arbeidsvoorwaarden meer anno nu. Bij deze organisatie draait alle om geld, al doe zij anders voor.
Pluspunten
Leuk, lieve collega's
Minpunten
Organisatie zelf, hooghartige mensen die er vast werken .
Veel afwisseling eventueel de mogelijkheid om opleidingen te volgen.
Fijne inwerkperiode. Hoge werkdruk, erg fijne collega's
Goede interne opleiding en begeleiding. De werkplekken zijn goed voor elkaar en de websites geven duidelijke informatie voor klant als medewerker. De hele dag aan de telefoon zitten met klanten moet je liggen. De werkdruk is behoorlijk hoog en vrije dagen opnemen is vaak lastig. De koffiemachine , ook niet onbelangrijk, voorziet in prima koffie.
De ANWB bestaat inmiddels 135 jaar en dat is soms in de gelaagdheid van het management te merken. Verder zijn er wel veel doorgroeimogelijkheden.
Leuk en afwisselend werk als zomerbaan. Echter zijn er weinig doorgroei mogelijkheden. - vakantie beperking - geen weekend vrij - geen airco
met veel plezier gewerkt echter paste dit bedrijf niet bij mijn toekomst plannen
Fijne werkgever met goede sociale voorwaarden. Hetgeen de ANWB doet is voor iedereen goed.
Ik werd als part-time medewerker aangenomen en als full-time medewerker beoordeeld. Als parttimer moest ik even snel als een fulltime medewerker ervaring opdoen. De training was slecht en de coaching was nog slechter. Tenzij je van droge theoretische informatie houdt waar geen praktische link geboden wordt. Positieve voorbeelden worden niet geboden en ook geen oefening. Er wordt misbruik gemaakt van zwaktes en als je kritiek uit heeft dat stevige consequenties. Het probleem wordt bij jou gelegd. Zij maken per definitie nooit een fout. Dat kan niet goed zijn. Als flexwerker word je na 3 jaar weggestuurd zodat ze je niet in vaste dienst hoeven te nemen. Teammanager als mens oké maar zou beter deze menselijke kant in haar funktie toepassen. Medelijden komt niet goed over.
Pluspunten
Betaalbare kantine. Fruit op de afdeling.
Minpunten
Veel gevraagd, weinig geboden.
De werkzaamdeden waren mij niet zo bekend, maar ik pakte deze heel snel op. Kreeg de indruk dat het voor langere tijd zou zijn omdat die indruk werd gewekt. Helaas was dat niet zo. De ANWB vindt ik een mooi bedrijf. Ik was werkzaam op de afdelaing Reatail op het hofdkantoor in Den HAag
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
Leuk innovatief bedrijf met al een lange historie.
Prima werksfeer! Alleen jammer dat de arbeidsvoorwaarden zo slecht zijn. Met name, het salaris is heel laag.
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Salaris
Tot ca. 2007 was het prettig werken voor dit bedrijf en heerste er een collegiale sfeer en werd je over het algemeen gewaardeerd om je bijdragen. In de loop van de 36 jaar dat ik bij dit bedrijf gewerkt heb is er echter heel veel veranderd. Vooral bij het intreden van de economische crisis v.a. ca. 2007 is het met de bedrijfscultuur bergafwaarts gegaan en was je je leven als werknemer niet zeker. Er wordt sindsdien continue gereorganiseerd waardoor de motivatie onder het personeel tot onder het nulpunt is gedaald en er een angstcultuur is ontstaan.
Een leuke plek om te werken. Gelukkig heb ik er ook een bijdrage in om er een "great place to work" van te maken. Er zijn altijd wel dingen op te pakken die voor een verbetering zullen zorgen.
Pluspunten
betaalbare kantine, steeds weer een nieuwe verrassing voor de medewerkers. Fruit op de afdeling, poppetjes als collectors item, hele vriendelijke collega's.
Minpunten
stoffig imago