ANWB

Reviews voor ANWB in Assen

Productieve en gezellige werksfeer. Medewerkers staan klaar als je ergens tegen aan loopt
Pluspunten
Open en makkelijk toegankelijk bij hulp
Minpunten
Gemakkelijke baan, vooral voor erbij. Werk is niet lastig of stressvol. Verveelt echter wel snel en het loon is niet heel goed, vooral voor mensen boven de 25/30.
Het is een prachtig bedrijf. 24/7 open dus veel verschillende diensten op alle tijden. 4,6 en 8 uurs diensten. ANWB heeft te maken met piek momenten.
Een goede opleiding door ervaren opleiders waardoor je goed werd voorbereid op je werk. De werkgever zorgde goed voor het personeel door bijvoorbeeld elke dag vers fruit, als het druk was dan haalde de teamleiders koffie voor je zodat je door kon gaan met je werk. Veel afwisseling in de telefoontjes van de leden daardoor was iedere dag weer anders en werd het geen sleur. Veel geleerd ook van de monteurs die op de locatie werkten. Heb er helaas niet lang genoeg gewerkt om goed contact te krijgen met de collega's .
Pluspunten
Goede verzorging door het bedrijf in het algemeen
Minpunten
Mijn teamleider beoordeelde mij niet op mijn functioneren
Hoe ziet mijn dag er uit? Nooit 2 dezelfde dagen. Nooit 2 gelijke hulpverlening-dossiers. Creativiteit en Empathie zijn key-words. Durven beslissingen te nemen binnen de voorwaarden en mogelijkheden van de hulpverlening, met in het achterhoofd de kosten beperkt te houden. Een erg grote en soms wat logge organisatie waarin je aan de hand meegenomen wordt in een heel complex proces. Het moeilijkste is als je niet kunt voldoen aan de soms erg grote verwachting van een klant. Het leukste is als je het verschil hebt betekend voor de klant en de klant echt hebt kunnen helpen.
Pluspunten
Team - work
Minpunten
Flexibele uren
ANWB is een prettige werkgever, staat klaar voor hun klanten. Daarnaast kun je intern functiegerichte cursussen volgen en tot op zekere hoogte doorgroeien. De werktijden zijn wisselend, de alarmcentrale is 24 uur per dag geopend.
Pluspunten
wisselende werktijden, prettige collega's
Minpunten
vakanties zijn lastig te plannen
ANWB is een hele leuke bedrijf, ik werk als hulpverlener voor consumentenmarkt buitenland. Het is heel druk in de zomervakantie, waardoor ik heb leren omgaan met hoge dosis werkdruk. Er is een hele leuke werksfeer. Het enige probleem is de werktijden, omdat het bedrijf 24/7 open is, moet ik soms hele rare tijden werken.
Pluspunten
leuke werksfeer
Minpunten
werktijden
De ANWB Alarmcentrale in Assen biedt niet alleen een ontzettend leerzame werkervaring, maar ook een hartstikke leuke werkomgeving waarbij er meer dan genoeg ruimte is voor gezelligheid.
Minpunten
Af en toe nacht- en weekenddiensten
Je werkt in een dienstverlenende functie, dit is heel dankbaar werk. Ik heb hier 3 jaar met veel plezier gewerkt, mede door de enorm prettige collegiale sfeer.