ANWB

Reviews voor ANWB in Amstelveen

Heerlijk beginnen met het verkopen van de bladen van de ANWB, prachtige exemplaren. Dat je met eerlijke verkoop het verste komt. Zowel Easy Flex als de ANWB heel fijn. Allemaal heerlijke collega's, leergierig op de manier hoe ik werkte. De afdeling van de marketing van de ANWB kwamen kijken hoe ik verkocht.Ik verkocht n.l. heel veel. Het was niet zo moeilijk een mooi product. Dat ik gevraagd werd om de afdeling in Den Haag trainingen mocht geven.
Pluspunten
Eigen inbreng in de verkoop
Minpunten
Heb ik niet.
's Morgens begonnen we met de administratie en daarna ging de deur open voor de klanten.Je werkte met zo'n 4 tot 5 collega's per dag.Roulerend de kassa, het reisbureau en de verzekeringen of door de winkel lopend en de klanten te woord staan en helpen en adviseren.Veel telefoon tussendoor. Het moeilijkste is dat je altijd de rust moet hebben alle klanten zo goed mogelijk te helpen en je niet van de wijs laten brengen doordat het soms heel erg druk is.Reisbureau en verzekeringen hebben een wat langere wachttijd dan een boekje afrekenen bij de kassa.De afwisseling is het leukste wat mij ook zo lang bij dit bedrijf heeft doen blijven.
Pluspunten
wisselende werktijden en dagen
Minpunten
we hadden een trap en voor elke jas, trui etc moest je naar boven en dat kost heel veel tijd en energie
-iedere dag is toch weer anders afhankelijk van drukte en klanten en vragen-zelfstandig-verkoop-lef en lol-leuk team en elkaar helpen-stressbestendig-combinatie van service en verkoop-aanbiedingen van producten wisselen snel
Pluspunten
veel klanten contacten, zelfstandig, leden