ANWB
Review over ANWB van een medewerker

Prettige werkomgeving

7 april 2015
Ik vond het heerlijk werk om te doen. Klanten te woord staan, (reis)verzekeringen afsluiten, vakanties boeken. Ik deed alles om de klant zo uitgebreid mogelijk te kunnen laten genieten van hun vakantie.
2 mei 2017
receptioniste planner (voormalige medewerker) - Ypenburg
Het ontvangen van clienten voor een autokeuring, ontvangen met koffie, leestafel in orde houden en na afloop, rapport uitdraaien en afrekenen met de client. Tevens telefonische afspraken maken en in de planning zetten. Na afloop van de dag de kas opmaken. Het kon druk en hectisch zijn maar dat vond ik juist wel een uitdaging. Tevens ontving ik clienten van pechgevallen van de Wegenwacht tevens op Ypenburg gevestigd. Aardige manager en leuke keurmeesters in de werkplaats waren mijn directe collega"s. Nauwkeurig te blijven onder stress was mijn sterkte kant. Te laat komen van clienten vond ik niet leuk omdat dan de planning niet volgens het boekje gaat.
Pluspunten
Korting als ANWB lid
Minpunten
Reistijd
10 december 2018
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Gouda
Bij de ANWB zou ik meer interesse hebben in een ondersteunende functie op kantoor, waarbij ik meer verantwoordelijkheden zou hebben voor bijvoorbeeld het afsluiten van polissen en/of verzekeringen. Dit was helaas niet mogelijk in de winkel.
Pluspunten
Contact met de klant, de werksfeer
Minpunten
Bevoorrading in het magazijn aanvullen n.a.v. bestellingen
12 oktober 2012
commercieel medewerkster (voormalige medewerker) - Gouda
Bij de ANWB stond gezelligheid op 1 wat natuurlijk heel belangrijk was voor de werk sfeer tussen de collega,s maar ook hoe we met de klanten om gaan.Iedereen kreeg aan het begin van de dag een taak op zich en als die af was mocht je onderling wisselen met een collega.Ik vond de verzekeringen het leukst om te doen omdat, ik daar iedere dag weer iets van leerde.Ook de winkel vond ik erg leuk het contact met de klanten is erg gezellig.Het kassa werk vond ik iets minder omdat, je daar niet echt mensen kunt adviseren omdat, er soms een rij staat dat vond ik wel erg jammer.Mijn manager was een toppertje! heel erg aardig en begaan met iedereen als er iets was of het ging even niet goed met de werkzaamheden kon je naar haar toe en anders zag ze het aan je en kwam ze even naar mij dat was heel fijn.
Pluspunten
fijne werksfeer & leuk klanten contact
Minpunten
kassa werk
  1. Prettige werkomgeving