ANWB
Review over ANWB van een medewerker

Lage beloning

16 maart 2021
Beloning is laag voor alles wat van je verwacht wordt. Je wordt hetzelfde beloond als iemand die minder taken uitvoert. Weinig waardering en hele hoge werkdruk.
26 november 2019
hulpverlener (voormalige medewerker) - Assen
Een goede opleiding door ervaren opleiders waardoor je goed werd voorbereid op je werk. De werkgever zorgde goed voor het personeel door bijvoorbeeld elke dag vers fruit, als het druk was dan haalde de teamleiders koffie voor je zodat je door kon gaan met je werk. Veel afwisseling in de telefoontjes van de leden daardoor was iedere dag weer anders en werd het geen sleur. Veel geleerd ook van de monteurs die op de locatie werkten. Heb er helaas niet lang genoeg gewerkt om goed contact te krijgen met de collega's .
Pluspunten
Goede verzorging door het bedrijf in het algemeen
Minpunten
Mijn teamleider beoordeelde mij niet op mijn functioneren
17 augustus 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Voertuighulpverlener alarmcentrale buitenland (voormalige medewerker) - Den Haag
Leuk en afwisselend werk als zomerbaan. Echter zijn er weinig doorgroei mogelijkheden. - vakantie beperking - geen weekend vrij - geen airco
24 juni 2020
Wegenwacht (voormalige medewerker) - Den Haag
Men staat niet open voor commentaar, wij deden het altijd zo dus dat is goed. Kansen voor iets van promotie o.i.d zijn er eigenlijk niet
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Overige