ANWB
Review over ANWB van een medewerker

hulpverlening, maar dan net even iets meer.

7 mei 2019
Hoe ziet mijn dag er uit? Nooit 2 dezelfde dagen. Nooit 2 gelijke hulpverlening-dossiers. Creativiteit en Empathie zijn key-words. Durven beslissingen te nemen binnen de voorwaarden en mogelijkheden van de hulpverlening, met in het achterhoofd de kosten beperkt te houden. Een erg grote en soms wat logge organisatie waarin je aan de hand meegenomen wordt in een heel complex proces. Het moeilijkste is als je niet kunt voldoen aan de soms erg grote verwachting van een klant. Het leukste is als je het verschil hebt betekend voor de klant en de klant echt hebt kunnen helpen.
Pluspunten
Team - work
Minpunten
Flexibele uren
16 maart 2021
Hulpverlener (huidige medewerker) - Den Haag
Beloning is laag voor alles wat van je verwacht wordt. Je wordt hetzelfde beloond als iemand die minder taken uitvoert. Weinig waardering en hele hoge werkdruk.
26 november 2019
Zelfde functieZelfde locatie
hulpverlener (voormalige medewerker) - Assen
Een goede opleiding door ervaren opleiders waardoor je goed werd voorbereid op je werk. De werkgever zorgde goed voor het personeel door bijvoorbeeld elke dag vers fruit, als het druk was dan haalde de teamleiders koffie voor je zodat je door kon gaan met je werk. Veel afwisseling in de telefoontjes van de leden daardoor was iedere dag weer anders en werd het geen sleur. Veel geleerd ook van de monteurs die op de locatie werkten. Heb er helaas niet lang genoeg gewerkt om goed contact te krijgen met de collega's .
Pluspunten
Goede verzorging door het bedrijf in het algemeen
Minpunten
Mijn teamleider beoordeelde mij niet op mijn functioneren
1 december 2020
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) - Assen
Productieve en gezellige werksfeer. Medewerkers staan klaar als je ergens tegen aan loopt
Pluspunten
Open en makkelijk toegankelijk bij hulp
Minpunten
  1. hulpverlening, maar dan net even iets meer.