ANWB
Review over ANWB van een medewerker

Een gewone werkdag

31 maart 2014
De dagen op het werk waren nooit het zelfde. De sfeer in zowel de winkel als onder de collega's was goed. We konden allemaal goed met elkaar opschieten en haalden grapjes met elkaar uit. Wat ik daarvan heb geleerd is dat het erg belangrijk is om een goede sfeer te creeren, dit voelen ook de klanten die de winkel binnen stappen. Het moeilijkste van de baan vond ik de verzekeringen afhandelen, er waren ontzettend veel dingen waar je rekening mee moest houden. Dit vond ik nogal wat omdat jij dit moet invullen voor de klanten. Het leukste vond ik het verschil tussen winkel/reisbureau en de verzekeringsbalie, je kon altijd iets anders doen zodat het niet elke dag het zelfde was.
Pluspunten
Goede sfeer en teamwork
Minpunten
iets verder van huis
23 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Alkmaar
Hele fijne collega's. Altijd bereid om voor je te werken. Afwisselend werk.
28 maart 2021
Medewerkster (voormalige medewerker) - Den Haag
Prettig bedrijf om te werken. Goede interne opleiding. Salaris is beneden de maat voor een uitzendkracht. Iedereen is hierin gelijk, niet altijd even eerlijk. Om mensen te behouden zouden ze dit ander aan moeten pakken.
Pluspunten
Ontspannen sfeer
Minpunten
slecht betaald
16 maart 2021
Hulpverlener (huidige medewerker) - Den Haag
Beloning is laag voor alles wat van je verwacht wordt. Je wordt hetzelfde beloond als iemand die minder taken uitvoert. Weinig waardering en hele hoge werkdruk.