Alrijne Zorggroep

Reviews over Bedrijfscultuur bij Alrijne Zorggroep

Enerverende en leerzame werkomgeving, fusie tussen de ziekenhuizen meegemaakt en nieuwe eenheid F&C opgezet. Mooie tijd gehad!
gedreven en gemotiveerde collega's die liever bezig zijn met de zorg dan met de administratie en de geldelijke dingen.
Leuk maar zwaar werk met fijne collega's, Goed salaris en prettige werktijden. Het leukste van dit werk is de waardering die patiënten uiten, als die wat extra aandacht/hulp nodig hebben. Het moeilijkste, is de omgang met het management (of liever hoe het management met het personeel omgaat) Er heerst een angstcultuur, die niet op niets gebaseerd is. Communiceren gebeurd niet, en er worden constant "spelletjes" met je gespeeld.
Ik werk hier sinds 2011 en altijd met veel plezier. Nooit met tegenzin, vanwege de collegiale en vriendelijke sfeer.
Leuke en gezellige werksfeer. Ik krijg veel vrijheid om mijn werk zelf in te delen en er wordt rekening gehouden met de balans werk/privé waar dit kan. Ik heb een super leuke uitdagende functie met leuke/lieve collega's.
Pluspunten
sfeer, werkinhoud
Het Alrijne ziekenhuis heeft een gezellige werkomgeving samen met een gezellig team.
Met veel plezier hier de opleiding gevolgd tot anesthesie medewerker. Ook na diplomering prettig werken. De grootste reden dat ik van baan wil veranderen is dat ik graag in mijn eigen woonplaats wil werken (Den Haag) en een groter ziekenhuis mij erg aanspreekt zodat ik meer ervaring kan opdoen in mijn vak.
Pluspunten
veilige leeromgeving
Minpunten
onrust door fusie
dynamische, drukke poli waar geen dag hetzelfde is. werk in een hecht team van 12 secretaresses en 16 artsen, verpleegkundigen en een teamleider.
Bekijk meer reviews over Alrijne Zorggroep