Alfa & Zorg
Review over Alfa & Zorg van een medewerker

Slecht

15 augustus 2019
Slechte werkgever. Houd zich niet aan de afspraken licht & clienten telaat in over eventuele veranderingen. Kijken bijna tot nooit in de mail en je staat heel lang in de wacht (medewerkers). Zo lastig dat je bijna geen contact met ze kan hebben ook niet bij nood. Te weinig uren en laag salaris.
Pluspunten
Makkelijke tijden.
Minpunten
Bovenstaande.
Officiële reactie van Alfa & Zorg
15 oktober 2020
Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze feedback. We vinden het jammer te horen dat je ervaring niet zo positief is geweest als we gehoopt hadden. We waarderen je feedback en zullen je inzichten gebruiken om de dingen nog beter te maken voor onze medewerkers.Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring. Team Alfa & Zorg
27 april 2020
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) - Utrecht (provincie)
Hier heb ik bijna een half jaar gewerkt, door privé omstandigheden (niet geheel gerelateerd aan Alfa & Zorg) heb ikzelf ontslag genomen. Al snel had ik mijn dagen volgepland dankzij team planning. Aan mijn wensen en mogelijkheden werd zeer goed rekening gehouden, heel erg bedankt! Zo kon ik werk goed combineren met mijn privé. Via de telefoon slecht bereikbaar, via de whatsapp wel beter. Verwacht echter niet gelijk antwoord! Ik vond het vrij veel personeelswisseling binnen team planning. Betaling volgens CAO VVT klopt absoluut. En ja, dat is niet echt een hoog uurloon. Maar het is zeker niet laag! Mensen die klagen over het uurloon; Er zijn bedrijven die €15 per uur bieden (2019). Echter lees goed de kleine lettertjes. Bij deze bedrijven moet je zelf je hele sociale voorzieningen regelen, met als gevolg dat je er netto veel minder aan over houdt. Bij Alfa & Zorg zit dit er allemaal bij! Helemaal super, was voor mij ook de reden waarom ik voor Alfa & Zorg heb gekozen. Reistijden tussen cliënten krijg je niet betaald. Hou daar rekening mee, maar volgens mij is dat bij alle instellingen zo en ergens ook hartstikke logisch als je weet hoe het zorgstelsel in elkaar zit (werk nu via WMO PGB en WMO WLZ). Voor mij was dit niet storend, het was voor mij ook een stukje pauze om even op adem te komen. Het werk wat je doet is echt zo ontzettend waardevol voor de cliënten, die je echt heel erg dankbaar zijn. Dat maakt het werk ontzettend leuk. Heb veel geleerd en voor mij zeker een opsteker dat ik dit werk bij een ander bedrijf absoluut nog wel zou willen doen. Waarom bij een - meer...
23 maart 2020
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) - Weesp
Prima werkgever, ook in tijden van crisis Enkel jammer dat ze met 0uren contracten werken
26 februari 2020
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) - Bollenstreek
Leuk sollicitatiegesprek gehad, duidelijk wat er van mij wordt verwacht en wat ze bieden Salaris is goed voor de werkzaamheden. Rooster is goed in overleg te maken.