Alfa & Zorg

Reviews voor Verzorgende IG Thuiszorg (m/v) bij Alfa & Zorg

Verzorgende IG Thuiszorg (m/v)4 reviews

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 35 reviews

Slechte communicatie met kantoor, geen antwoord op vragen.

Zelf alles regelen, slechte lijnen naar kantoor, salarisverhoging waar je recht op hebt moet je zelf achteraan en dat soms drie-vier keer aankaarten.

Pluspunten

Vrijheid in tijden dat je werkt.

Minpunten

Geen afspraken nakomen.

9 juni 2022
Dank voor je reactie. We doen elke dag onze uiterste best om bereikbaar te zijn voor cliënten en medewerkers. Helaas lukt dat niet altijd. Inmiddels zijn we voor onze medewerkers het best te bereiken via de App van NEDAP en Whatsapp.

Slechte werkgever

Alfa & zorg doet helemaal niets voor hun werknemers. Je moet overal zelf achteraan. Toen mijn vader overleed verwachten ze zelfs dat ik gewoon aanwezig was. Totaal geen medeleven. Slecht bereikbaar, bellen niet terug wanneer ze het beloven. Komen beloftes niet na. Na ziekte kreeg ik ineens allemaal nieuwe cliënten. Salaris klopt bijna nooit. Je moet altijd alles zelf bijhouden.

15 oktober 2020
Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze feedback. We vinden het jammer te horen dat je ervaring niet zo positief is geweest als we gehoopt hadden. We waarderen je feedback en zullen je inzichten gebruiken om de dingen nog beter te maken voor onze medewerkers.Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring. Team Alfa & Zorg

Informatie over Alfa & Zorg

Verbeterpunten
  • Ondersteunende omgeving
  • Algemene tevredenheid

Goede samenwerking

Met veel plezier gewerkt. Kreeg ook een mooi verleng contract maar zelf andere keuze gemaakt. Van cliënten veel positieve reactie mogen ontvangen zagen mij liever niet gaan. Het is jammer dat thuiszorg toch nog een ondergewaardeerd vak is en jammer dat het geen vaste uren contract kan bieden. Ook voor veel cliënten blijft het toch moeilijk als er veel verloop van personeel is.

Pluspunten

eigen tijd indelen

Minpunten

Flex contract - Veel verloop van personeel

Weinig contact

Te weinig contact. Ik vind dat ze vaker op moeten nemen als jij belt.

Pluspunten

Flexibele werktijden

Minpunten

Weinig contact

17 januari 2019
Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze feedback. We vinden het jammer te horen dat je ervaring niet zo positief is geweest als we gehoopt hadden. We waarderen je feedback en zullen je inzichten gebruiken om de dingen nog beter te maken voor onze medewerkers. We hebben geïnvesteerd in betere bereikbaarheid! Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Alfa & Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Alfa & Zorg met

Reviews over Alfa & Zorg per locatie

Meer informatie over Alfa & Zorg in populaire locaties

• Alfa & Zorg
  • Verzorgende IG Thuiszorg (m/v)