Alfa & Zorg

Reviews voor Kamermeisje (m/v) bij Alfa & Zorg

Kamermeisje (m/v)5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 35 reviews

Niks meer van zich laten horen

Ik heb bij dit bedrijf gewerkt in de zomervakantie. Het was super leuk om te doen. Ik wilde het houden als bijbaan en vakantiebaan. ik heb het 5 keer gevraagd en telkens werd er gezegd dat ze het zouden doorgeven en de hele tijd hoorde ik niks meer. Na 5 keer vragen houdt het op. ik vind het jammer omdat ik hier wel fijn heb gewerkt.

Pluspunten

sollicitatie ging soepel

Minpunten

niks meer van zich laten horen.

9 juni 2022
Dank voor je reactie, vakantiekrachten zijn natuurlijk altijd welkom. Daarnaast voor inval en de zaterdag ochtend hebben we ook steeds meer plaats voor studenten en scholieren. Graag horen we weer even van je op personeelszaken@alfazorg.nl

Dankbaarwerk dat goed te combineren is met privé.

Dit bedrijf is vergeleken met een paar jaar geleden ontzettend gegroeid kwa ontwikkeling.Ik heb het er super naar mijn zin. Allemaal lieve cliënten die ik elke dag weer blij kan maken. Uren zijn in overleg....Salaris wordt altijd netjes op tijd gestort. Zijn er problemen dan kan je altijd bij diverse afdelingen terecht om advies te vragen.Je krijgt vakantiegeld plus eindejaars uitkering. Ook zijn er mogelijkheden om opleidingen te volgen. Werken bij Alfa raad ik dan ook van harte aan. Dit omdat mij persoonlijke ervaring heel positief is.

Pluspunten

Vakantiegeld. Eindejaars uitkering. Opleidingen.

Minpunten

Minimumloon mag wel omhoog.

30 juni 2021
Wat leuk dat je de tijd hebt genomen voor je uitgebreide positieve review, dank je wel daarvoor. Wij wensen je nog heel veel werkplezier bij Alfa & Zorg.Met vriendelijke groet,MiriamAlfa & Zorg

Informatie over Alfa & Zorg

• Flexibele werktijden en locaties
Verbeterpunten
  • Ondersteunende omgeving
  • Algemene tevredenheid

Iets kunnen betekenen voor anderen, zelfstandig maar met goed contact met hoofdkantoor.

Een fijne werkomgeving, zelfstandig werken, verantwoordelijk zijn. Leuk contact met planning, alles in goed overleg. Mensen blij maken en zelf je werktijden bepalen. Doorgroeimogelijkheid naar wijkverpleging.

Pluspunten

Keurige secundaire arbeidsvoorwaarden. Zelf bepalen wanneer je beschikbaar bent, zelfstandig werken, veel contact met mensen, iets kunnen betekenen, dankbaar werk.

Minpunten

Salaris in de zorg cao kan beter

30 juni 2021
Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij te horen dat je het naar je zin hebt.Wij wensen je nog veel jaren werkplezier bij Alfa & Zorg.Met vriendelijke groet,MiriamAlfa & Zorg

Goed bedrijf en goed voor hun personeel

Ik heb er met veel plezier gewerkt. Maar ik moest helaas ander werk zoeken vanwege te zware belasting.

Pluspunten

Goed contakt met de planners

Minpunten

Dat ik een nuluren contract had.

11 mei 2021
Wat leuk te horen dat je met veel plezier bij ons hebt gewerkt, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Vervelend dat je moest stoppen vanwege lichamelijke klachten.Wij wensen je veel werkplezier bij een andere werkgever!Vriendelijke groet,Miriam Alfa & Zorg

Slecht

Slechte werkgever. Houd zich niet aan de afspraken licht & clienten telaat in over eventuele veranderingen. Kijken bijna tot nooit in de mail en je staat heel lang in de wacht (medewerkers). Zo lastig dat je bijna geen contact met ze kan hebben ook niet bij nood. Te weinig uren en laag salaris.

Pluspunten

Makkelijke tijden.

Minpunten

Bovenstaande.

15 oktober 2020
Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze feedback. We vinden het jammer te horen dat je ervaring niet zo positief is geweest als we gehoopt hadden. We waarderen je feedback en zullen je inzichten gebruiken om de dingen nog beter te maken voor onze medewerkers.Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring. Team Alfa & Zorg

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Alfa & Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Alfa & Zorg met

Meer informatie over Alfa & Zorg in populaire locaties