Alfa & Zorg

Reviews voor Alfa & Zorg in Spijkenisse

Spijkenisse4 reviews

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 35 reviews

Leuke clienten / planning op bassis van je eigen beschikbaarheid

3 jaar met heel veel plezier gewerkt bij alfa&zorg. Ik heb als medewerker nooit een negatief ervaring gehad met mijn werkgever.Ik zou het zeker aanraden op bassis van mijn werk ervaring bij alfa&zorg

Minpunten

Lange afstanden tussen de ene client en de andere

26 augustus 2022
Hartelijk dank voor je positieve reactie. Leuk om te lezen dat je ervaring als werknemer bij ons goed bevallen is.We wensen je veel succes verder.met vriendelijke groet,Team Alfa & Zorg

Niks meer van zich laten horen

Ik heb bij dit bedrijf gewerkt in de zomervakantie. Het was super leuk om te doen. Ik wilde het houden als bijbaan en vakantiebaan. ik heb het 5 keer gevraagd en telkens werd er gezegd dat ze het zouden doorgeven en de hele tijd hoorde ik niks meer. Na 5 keer vragen houdt het op. ik vind het jammer omdat ik hier wel fijn heb gewerkt.

Pluspunten

sollicitatie ging soepel

Minpunten

niks meer van zich laten horen.

9 juni 2022
Dank voor je reactie, vakantiekrachten zijn natuurlijk altijd welkom. Daarnaast voor inval en de zaterdag ochtend hebben we ook steeds meer plaats voor studenten en scholieren. Graag horen we weer even van je op personeelszaken@alfazorg.nl

Informatie over Alfa & Zorg

Verbeterpunten
  • Ondersteunende omgeving
  • Algemene tevredenheid

Goede samenwerking

Met veel plezier gewerkt. Kreeg ook een mooi verleng contract maar zelf andere keuze gemaakt. Van cliënten veel positieve reactie mogen ontvangen zagen mij liever niet gaan. Het is jammer dat thuiszorg toch nog een ondergewaardeerd vak is en jammer dat het geen vaste uren contract kan bieden. Ook voor veel cliënten blijft het toch moeilijk als er veel verloop van personeel is.

Pluspunten

eigen tijd indelen

Minpunten

Flex contract - Veel verloop van personeel

Weinig contact

Te weinig contact. Ik vind dat ze vaker op moeten nemen als jij belt.

Pluspunten

Flexibele werktijden

Minpunten

Weinig contact

17 januari 2019
Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze feedback. We vinden het jammer te horen dat je ervaring niet zo positief is geweest als we gehoopt hadden. We waarderen je feedback en zullen je inzichten gebruiken om de dingen nog beter te maken voor onze medewerkers. We hebben geïnvesteerd in betere bereikbaarheid! Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Alfa & Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Alfa & Zorg met

• Alfa & Zorg