Alfa & Zorg

Reviews voor Alfa & Zorg in Almere

Almere6 reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 35 reviews

Superleuk vakantiewerk

Erg leuk vakantiewerk gedaan in Almere Haven. Volle werkweken en aardige cliënten.Natuurlijk wel aanpoten; hard werken, ook al is het 30 graden buiten. Betalingen en loonstroken netjes volgens afspraak ontvangen. Planbureau ook goed te bereiken per mail of telefoon.

Pluspunten

Aardige cliënten die dankbaar zijn voor jouw hulp

altijd met plezier naar het werk

Ik heb 34 jaar als huishoudelijke hulp gewerkt bij Alfa & Zorg (Amsterdam), waarvan de laatste 4 jaar in Almere, ik ben 29 juli j.l. met pensioen gegaan en nooit meer iets gehoord, terwijl ik nooit te beroerd was om in te vallen wegens ziekte/vakantie van collega's, dan weten ze je w e l te vinden en krijg je wel een bedankje. Nu ik weg ben nooit meer iets vernomen, vind dit ronduit teleurstellend, bovendien was ik meteen al van de verscheidene apps gehaald/geblokkeerd. Een mailtje of appje had ik toch wel zeer op prijs gesteld, mijn clienten waar ik nog steeds contact mee heb spreken er schande van, maar ik heb altijd met plezier gewerkt en van de clienten juist heel veel dankbaarheid gehad en daar heb ik het voor gedaan!

Pluspunten

leuk en dankbaar werk.

Minpunten

totaal geen belangstelling vanuit kantoor.

23 augustus 2022
Beste,Het is jammer om te horen dat het afsluiten van je werktijd niet is gegaan zoals je het graag had gezien. Ik heb je bericht even doorgegeven aan personeelszaken.Wel fijn om te weten dat het werk op zich altijd naar je zin is geweest. Hopelijk geniet je nu van een welverdiend pensioen.met vriendelijke groet,Team Alfa & Zorg

Leuke werk sfeer

Bijna een jaar bij alfa zorg gewerkt met veel plezier ,en met de clienten .zal ze zeker gaan missen .De communicatie verliep prima kreeg snel bericht terug als er wat was.Maar ga nu een andere functie doen bij ander bedrijf en op 1 locatie dat vindt ik wel erg fijn Wil alfa zorg bedanken voor mijn leuke tijd die ik heb gehad

Pluspunten

13 maand, vakantiegeld, eigen tijd

9 juni 2022
Dank voor je reactie, we zijn blij dat je met plezier bij ons gewerkt hebt! Succes gewenst bij je andere baan! Groet, team Alfa & Zorg

Privé en werk is goed te combineren

Sinds september 2020 werk ik bij Alfa & Zorg. Ik heb een prettig sollicitatie gesprek gehad en kon direct mijn contract tekenen en 3 dagen later kwam ik bij mijn eerste cliënt. Het was even wennen maar al vrij snel had ik mijn vaste cliënten en kon in overleg met mijn planner mijn tijden inplannen. Hierdoor kan ik zelf mijn kinderen uit school halen waardoor werk en privé goed te combineren is voor mij. Mijn cliënten zijn iedere keer weer blij als ik kom! Dit geeft een goed gevoel.

17 mei 2021
Bedankt voor je positieve review. Wij zijn blij te horen dat het werk goed aansluit bij je privé leven en dat je het naar je zin hebt bij je cliënten.Wij wensen je nog veel werkplezier bij Alfa & Zorg.Met vriendelijke groet,MiriamAlfa & Zorg

Slechte werkgever

Super slechte communicatie, je word in het diepe gegooid door planners die zelf geen verstand hebben van huishoudelijk werk. Cliënten niet in de buurt.

Een goede werkgever

Als je van dankbaar werk houd ben je bij alfa&zorg aan het goede adres . De clienten zijn erg blij als je komt en je werk gaat in goed overleg je kunt zelf je beschikbaarheid aangeven. Ik heb er met veel plezier gewerkt .

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Alfa & Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Alfa & Zorg met

• Alfa & Zorg