ALDI

7: ALDI reviews van werknemers

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 9.965 reviews

Vooral hard werken als dat in je zit, dan is dit bedrijf geweldig

Hard werken; veel verdienen! Kan regelmatig behoorlijk stressen zijn, maar als je van korte lijnen houd is dit een goed bedrijf. Qua uren/ salaris goede balans. Best betaalde supermarkt van Nederland. Wel moet je heel flexibel ingesteld zijn!

Pluspunten

Salaris!

Minpunten

Stressvol werken

Goed loon, maar voor welke prijs?

Het leukste aan werken bij Aldi was het loon. Als je niet sterk in je schoenen staat, raad ik je zeker af om bij de Aldi te solliciteren. Natuurlijk is niet elk filiaal hetzelfde. Maar mijn ervaring zal ik nooit vergeten. Er word van je verwacht dat je snel bent. En dan bedoel ik niet gewoon werken op een goed tempo, maar onmenselijk snel. Sneller dan het licht. Het is niet acceptabel dat ik, als een klein mens van 1,60, niet een volle pallet met ongelofelijk zware dozen binnen een half uurtje kan uitpakken. Heb je na je eerste 1-2 weken nog niet ALLES onder de knie en durf je om nog vragen te stellen? Dan krijg je dit gegarandeerd elke dag te horen. Maar maak je geen zorgen, nadat je bij elke vraag te horen krijgt dat je dit ´´al had moeten weten´´ en ''schrijf het gewoon op'', zal je nooit meer vragen durven te stellen. Maar waag het niet om een enorme fout te maken omdat je geen vragen durft te stellen.Vind je het niet erg om zware dozen te tillen? Dan moet je natuurlijk wel de zure roodharige vrouw die al 20 jaar bij de Aldi werkt overleven. Als je niet alles perfect en in een onmenselijk tempo kan doen, probeert ze je namelijk weg te pesten en te overtuigen om te stoppen met deze leuke baan. En vergeet zeker niet de wc te gebruiken VÓÓR je dienst begint, niet erna! Anders rent ze je achterna (já, echt helemaal tot het toilet) en krijg je de preek van je leven over wanneer jij de wc mag gebruiken. Want plassen, is blijkbaar een misdrijf. Wat moet, dat moet; maar alleen vóór je dienst! ;)

Gezellig bedrijf

Echt een top bedrijf waar je veel kunt leren en goede doorgroeimogelijkheden hebt. Iedereen steunt elkaar en ik zou het meer beschrijven als een familie als een formele werkstructuur. Maar dit is ook afhankelijk van je filiaal.

Slecht voor het personeel

Als je jezelf ziek meld, en je moet geopereerd worden. Je geeft aan wat voor operatie er op de planning staat, dan bellen ze je de dag na de operatie op. En ondanks dat je moet revalideren moet je binnen één week naar de bedrijfsarts en die staat onder druk van de Aldi. Binnen 2 á 3 weken moet je weer aan de slag. Kan je er zelf niet komen omdat dat je beperking dan is, zeggen ze gewoon dat is jou probleem je ziet maar hoe je er komt. Ze zijn bikkelhard voor hun personeel. Al val je om van de pijn of wat dan ook, je moet door gaan. Al is het met één been of één arm je moet komen werken, dan ga je maar met één been op wat kratjes bier omhoog achter de kassa zitten. En met één arm kan je ook gewoon wat opruimen. Zeer slecht voor hun personeel. Krijg je een buikoperatie dan word je niet gelooft en kan je ook komen werken. Je moet jezelf gewoon de vernieling in werken voor hun.

Teveel werk voor het aantal personeel

Als je je leiding mee hebt, is het een prima bedrijf. Als ze tegen je zijn, word je er zo uit gewerkt!

Pluspunten

Goed pensioen

Minpunten

Te veel

Racist company

Aldi is the worst, they are racists and use their staff like robots. They will try and do anything to get rid of you when you talk back to them. Their management is so evil.

Pluspunten

Nothing

Minpunten

Everything

Worst company I ever worked for.

Aldi was by far with no exceptions the single worst company I ever worked for. The only good thing about Aldi was the pay, but for that they expect you to give them your soul.

Pluspunten

Zero, zip, nada

Minpunten

Everything

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ALDI. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk ALDI met

Reviews over ALDI per locatie