ALDI

ALDI Reviews

286 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.836 reviews

Productief werk met prima salaris

Heb 2 jaar bij de Aldi gewerkt. Gezellige werksfeer, je krijgt meteen veel verantwoordelijkheid maar wordt toch goed begeleidt en iedereen is klaar om je te helpen. Doet veel verschillende dingen waardoor het niet saai wordt. En natuurlijk een goed salaris.

Pluspunten

Variatie, medewerkers

Aldi gaat niet goed met collega’s om

Ik werk net nieuw bij de Aldi en sinds ik er werk krijg ik alleen maar negatief commentaar ipv positief wat ik WEL goed doe. Mijn management kijkt dagelijks camera beelden hoe ik werk en dat mag niet.

Pluspunten

Minpunten

Geen rekening houden

Een hectische omgeving.

Aldi is een hectische omgeving, waar geen enkele dag eigenlijk hetzelfde verloopt. Vaak te maken met onderbezetting. Dit ligt niet alleen aan het bedrijf maar ook de mentaliteit van veel mensen. Toch als je tegen een hogere werkdruk kan een prettige en eerlijke omgeving om te werken. Goed beloond ook.

Hard werken met weinig personeel

Hard werken met weinig personeel maar daardoor zijn de dagen snel om dus dat is wel fijn. Als er personeel te kort is en je hebt die dag vrij en ze bellen jou om te komen werken, verwachten ze je op het werk no matter what. Ook als je kinderen hebt en die niet kunt wegbrengen naar een opvang, proberen ze je een schuld gevoel aan te praten om toch te komen werken (En daar ging ik nooit mee akkoord).Het personeel moet je liggen, er zijn veel oudere mensen aan het werk bij de aldi. Als 1 oudere medewerker jou niet mag, kun je ervan uitgaan dat na een maand er vlink achter jou rug geroddeld wordt. Ook van de mensen waar je dacht zeker van te zijn dat het je vrienden waren.

Niet voor zwakere en kwetsbaardere mensen

Prettig team, maar veel werkdruk, door een relatief klein aantal mensen op de vloer in mijn ogen. Hierdoor is ziek melden ook lastig, want elk persoon die mist, is er een teveel. Voordeel van weinig diensten: je loopt elkaar niet in de weg en het is niet saai (uitdaging). Filiaalleiders maken leuke grappen en doen hun best om er de sfeer in te houden. Toch zorgen veel verantwoordelijkheden bij hun voor vermoeidheid en dat komt soms impliciet tot een negatieve uiting richting de agents. Dit is uiteraard vaak onbewust en menselijk, probleem ligt niet bij de leidinggevende, maar bij de werkdruk. Je best doen is niet voldoende; je hoort echt talent te hebben wil je geen ontslag krijgen. Als erg snel kan werken, energiek en gezond bent is werken bij de Aldi een prima optie. Ik vond dat er weinig werkafwisseling was. Ik draaide uren kassa, terwijl ik er eigenlijk juist heel slecht in ben, dit gaf ik aan. Ik zette mij maximaal in, desondanks lukte het me niet om de juiste snelheid te halen. Dit vond ik het moeilijkste van mijn baan. Mijn contract werd niet verlengt, doordat mijn kassaresultaten tegen vielen, terwijl ik nog gemotiveerd was om me te verbeteren. Als autist heb ik extra tijd nodig om mij te settelen, hier namen zij vanuit een professionele invalshoek geen tijd voor. Meer werknemersparticipatie raad ik het bedrijf aan.Uiteindelijk heb ik bij het bedrijf geleerd dat je sommige dingen gewoon nooit gaat kunnen, hoe hard je er ook voor werkt. Je moet als mens je grenzen kennen. Dit is oke, het is ‘egoïstisch’ hierom te treuren. Ten tweede ben ik me meer bewust van -

Hard werken voor een goed salaris

Duidelijke bedrijfscultuur, hard aanpoten maar een goede beloning. Oog voor personeel kan beter maar daar wordt aan gewerkt

Druk

Hoge druk en het ploeg veranderde compleet incl Districtleider elk 6 maanden

Tijdens het vegen had ik een blad van buiten gemist. Lag in de hoek achter het bord met alle folders. Werd meteen gedreigd met ontslag.

Slechte communicatie, verwachten meteen dat je alles weet. Worden chagrijnig als je iets niet weet wat niet uitgelegd is.

Uitgeknepen worden met loze beloftes

Aangenomen worden voor functie bl, maar geen winkel krijgen terwijl je opleiding al lang succesvol afgerond is.Overuren maken zonder uitbetaald te krijgen, want het is voor je eigen toekomst, waar geen enkele afspraak achter zit...Rayonleider die via de achterdeur weggaat om te voorkomen dat je in gesprek gaat met hem/haar.Verlofdagen afschrijven terwijl je gewerkt hebt...Het was een rijke ervaring in slecht werkgeverschap

Pluspunten

Hoog salaris

Minpunten

Afspraken niet nakomen

Fijne werkgever

Fijne werkgever, hard werken wordt beloond. Meestal wel veel druk op de ketel, maar daardoor vliegen de dagen om.

Drukke, ongeordende werkomgeving

Lonen klopten niet, slecht geordend en vaak te weinig personeel. Personeel en manager zijn zelf ook erg onbeleefd en aan de asociale kant. Hebben geen begrip als jij zelf een dag vrij wilt, maar vragen wel aan jou op dr dag zelf als je tot sluit kan werken terwijl je al vanaf 8.00 werkt. Krijgen ze het antwoord nee op hun vraag, wordt er onvriendelijk tegen je gedaan.Tip:De lonen zelf dus ook goed bijhouden. Als ik dit niet zelf had gedaan, was ik een paar keer €150,00 te weinig betaald en dan heb ik het over een maand.

Pluspunten

Goede loon, goed verdiende baan

Minpunten

Lange werkdagen Geen fijne collega’s Lonen worden niet goed uitbetaald

Goed salaris.

Te weinig personeel waardoor werkdruk hoog is. Ze beloven een x aantal uren maar die krijg je niet altijd. Vaak zit je eronder. Salaris is goed. Maar daar is ook alles mee gezegd.

Goede werksfeer

Goede werksfeer met leuke collega’s. Rooster geheel naar eigen zeggen.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Minimaal 8 uren contract

Goed werk

Je moet goed je best doen en premie is heel fijn om wat extra's te verdienen

Werk

Matig werk best saai je mag best weinig als 15 jarige

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Niet gezellig

Vriendjes politiek is belangrijk

Het is 1 grote vriendjes politiek, je moet echt hard werken en er is geen waardering. De filiaalleidster is 100x niks. Zodra je vriendjes bent met de filiaal leidster kan je op meerder plekken staan. Ipv alleen 1e kassa.Raad het niemand aan. Ze willennzelfs dat je aan het werk gaat als je ziek bent/ ij het gips zit.

Denken mag niet.

Apart bedrijf, ze kennen geen regels. Zij doen nog steeds aan pesten heel kinderachtig. Zij houden niet van kritiek en doen alles eraan om je een van hun te maken dus kleineren gedrag vertonen. Ze zijn nog steeds bezig met het pesten terwijl ik weg ben gepest.SATANIST BEDRIJF,Jaa klinkt gek maar is een bedrijf met veel stemmen in je hoofd. Blijf weg van dit bedrijf er speelt meer dan gewoon werken.

Minpunten

Tweegezichten

Geen leuke eerste werkervaring, zou niemand aanraden hier te werken

Hoge werkdruk, veel werkzaamheden die je na 1 x uitleg meteen goed moet weten anders is het niet goed, ook geen gezellige collega’s helaas, was geen leuke eerste werkervaring

Pluspunten

Goed te combineren met school

Minpunten

Hoge werkdruk

Gezellig en flexiebel werklvloer. Maar af en toe wel onenigheden i.v.b. met Locatiemanager

Ik heb me best vermaakt op deze locatie, de mensen waren leuk en je herkent je klanten en zij jou ook als ze terug komen. Je wisselt van pauzes en dan sta je soms wel er alleen voor, maar dan springt er wel iemand in van de Kantine. Voor de rest is het een all round job. Je doet van Kassa tot aan Vulploeg en schoonmaak. Het is een best te doen baantje en goed als je ervaring wilt opbouwen.

Geen fijn bedrijf

Weinig tot geen begeleiding.Hard werken en geen waardering

Pluspunten

Minpunten

Lange werkdagen

Vriendjespolitiek 1e klasse

Wat een slechte bedrijf is het ook voor de medewerkers. Als je niet bevriend bent met de districtmanager, kan je het vergeten dat je kan doorgroeien ook al wacht je jaren. De communicatie is ook zeer slecht en de werkdruk is heel hoog. Meld je je een keer ziek, dwingen ze je nog steeds om te komen werken. Je leidinggevende die schreeuwt naar je, is normaal binnen dit bedrijf. Na mijn dienstverband van 2,5 jaar niet eens gevraagd of ik zou langskomen voor afscheid, wat een slechte bedrijf is het ook. 2,5 jaar werkzaam geweest en dan krijg je dit terug. Al met al ben ik blij dat ik niet meer hier werkzaam ben. Ik zou ze dan ook afraden om bij ze te gaan werken. Enigste pluspunt is de salaris, maar wat je daarvoor moet terugdoen en aanhoren is de hoge salaris het niet waard.

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Hoge werkdruk, vriendjespolitiek, geen doorgroeimogelijkheden, communicatie, ouderwets

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ALDI. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk ALDI met

Meer informatie over ALDI in populaire locaties

• ALDI