Review over Albert Heijn van een medewerker

team leuk, afspraken worden niet nagekomen

3 oktober 2019
Het werk met de medewerkers was altijd top, ook het klanten contact maakte mn dag leuk. Helaas kwam het management nooit afspraken na en had ik hier geen goede band mee. Doorgroeimogelijkheden worden beloofd. Je werk hard en dan komt er een nieuwe manager en is alles weg.
Pluspunten
collega's
Minpunten
Snel wisselend management
3 oktober 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Schagen
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
25 september 2020
Vakkenvuller AH Hoensbroek (voormalige medewerker) - Hoensbroek
Fijn bedrijf met realistische wensen. Loon is zoals je zou verwachten bij een supermarkt. Lichamelijk zwaar werk, maar leuke collega’s en sociaal belonend werk.
Pluspunten
Personeelskorting, goede sfeer
Minpunten
Geen vrijheid in rooster, werk(/tijds)druk, laag loon
5 februari 2020
Cassiere (voormalige medewerker) - Doorn
Wat je leert als medewerker bij de albert heijn is communicatieve vaardigheden, hulpvaardigheid en gesprekvoering
  1. team leuk, afspraken worden niet nagekomen